POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 10.02.2016 |
---|---|
Vložil | Milan+ |
Titulek | Re: konverze zadních brzd |
Tak tohle nikdo?
———
Datum | 31.07.2016 |
---|---|
Vložil | petr |
Titulek | Re: Re: konverze zadních brzd |
Stočíš venkovní průmer tělesa malých domků ,tak aby to
to kopírovalo vnitřní průměr velkých domků a s přesahem
,nebo bez plus Loctite 641 vlisuješ . Upravíš jen offset
brzdiče ke kotouči . Foto smontovaného mohu zaslat .
———
Datum | 02.12.2015 |
---|---|
Vložil | Ondra |
Titulek | Laděné svody na K14 |
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti s laděnými svody na K14. Má to smysl a jak velký? Kdo je dobrý výrobce? Mají smysl obyčejné či nerezové?
Mám teď K14 se standardním K14 výfukem a kalhotami. Jinak ostrá vačka 280/280, klika z Fabie, předělaný karbec, odlehčený setrvák, hlava z Fabie, tvrdé pružiny, zvětšené sací kanály, balvněný filtr Green, 108 koní.
Díky.
———
Datum | 03.12.2015 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Laděné svody na K14 |
Tzv.laděný svody skutečně něco přidaji, ale i standardní svody jsou udělaný tak, aby 2 po sobě pálící válce nefoukaly do stejný trubky, takže ten rozdíl nejni zas tak markantní. Co se týká zbytku výfuku, jestli je to originál Kaipan, tedy vlastně Favorit, tak zahodit a prchat v děsu. Jinak 108 nabržděnejch koní je moc pěkný. Doporučuju vyslechnout Čerta, jehož motor považuju za nejlepší jaký se kdy ve čtrnáctce objevil (tedy mimo toho mýho, ale tomu se už nedá tak úplně říkat čtrnáctka).
———
Datum | 14.12.2015 |
---|---|
Vložil | Tvarkýř |
Titulek | Re: Laděné svody na K14 |
Podívej se sem :
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.414056095442401.1073741830.414020932112584&type=3
jsou tam fotky při stavbě K14 a svody jsou tam pěkně nafocené. Podrobnější informace o délkách a průměrech musí schválit Čert. Je to jeho vyšlapaná cestička.
———
Datum | 15.12.2015 |
---|---|
Vložil | Ondra |
Titulek | Re: Re: Laděné svody na K14 |
Ahoj,
díky. Kde sis nechal vyrobit ty svody a zbytek výfuku? Ta Tvoje práce je moc pěkná a poctivá.
Zdraví,
Ondra
———
Datum | 17.12.2015 |
---|---|
Vložil | Tvarkýř |
Titulek | Re: Re: Re: Laděné svody na K14 |
Dělal jsem je s kamarádem zámečníkem podle podkladů od Čerta, zbytek výfuku ( rezonátor a tlumič ) jsem dělal sám.
———
Datum | 18.10.2015 |
---|---|
Vložil | Milan+ |
Titulek | K47/57 horní štelovatelná ramena |
Kde bych sehnal výkres na horní štelovatelná ramena pro K47/57 a z čeho se používají kuláky?
Díky
———
Datum | 01.12.2015 |
---|---|
Vložil | Milan |
Titulek | Re: K47/57 horní štelovatelná ramena |
Klidně přijeď a mužeš si je poměřit. Kuláky jsou podle toho jakou máš těhlici
———
Datum | 10.12.2015 |
---|---|
Vložil | Milan+ |
Titulek | Re: Re: K47/57 horní štelovatelná ramena |
Děkuji za nabídku. No máš je tedy asi na autě a odkud jsi?
———
Datum | 27.12.2015 |
---|---|
Vložil | Milan |
Titulek | Re: Re: Re: K47/57 horní štelovatelná ramena |
Praha Východ Zeleneč
———
Datum | 21.09.2015 |
---|---|
Vložil | Franta |
Titulek | Střecha K14 |
Ahoj,
mohl by mi někdo poslat (nebo někam uložit)pár fotek uchycení plátěné střechy(vpředu na okně a vzadu u kufru příp. na obloucích) a uchycení bočních oken u Kaipana 14?
Moc díky
———
Datum | 21.09.2015 |
---|---|
Vložil | Dominik |
Titulek | kotouce |
Zdravim,
Martin mi kdysi basnil o kotoucovych brzdach na K57. Po tatovi tam jsou porad ty same, tedy nejake kotouce vpredu a bubny vzadu. Porad na to myslim a mam chut se do toho dat. Nevite nekdo, jake je optimalni rozlozeni brzd a jak je narocna konverze z bubnu na kotouce? A jaky bych tam vlastne mel dat? Musi se pak resit nejaka uprava regulatoru brzdneho tlaku? Jeste na neco bych se mel zeptat? :)
Diky.
Dominik
———
Datum | 07.10.2015 |
---|---|
Vložil | Michal Kalinský |
Titulek | Re: kotouce |
Ahoj Dominiku,
Konverze z bubnu na kotouče vzadu zahrnuje s největší pravděpodobností nejenom výměnu vlastních brzd, ale i domečku s ložisky, poloos a diferenciálu. Za mě můžu doporučit vpředu brzdy Wilwood Powerlite, kotouče Ford sierra s ABS (265mm) a vzadu kotoučové brzdy Ford Sierra. Brzdí to mooc dobře a nikdy jsem neřešil nastavení brzdného tlaku předek/zadek. Jinak u K57 obecně nastavit výrazně větší tlak na předek. Snad ti to trochu pomůže.
———
Datum | 12.11.2015 |
---|---|
Vložil | Dominik |
Titulek | Re: Re: kotouce |
koukal jsem na ty Wilwoody a z nekolika zdroju jsem zjistil, ze maximalni vaha vozidla je 750kg. To ale neni uvedene na webu vyrobce, coz je zvlastni. Nevis o tom neco? Me tata vzdycky rikal, ze Kaipan 57 vazi neco pres 800kg.
A k tem wilwoodum by byly potreba jen ty originalni desticky? Protoze ty jsou drahy jak prase.
———
Datum | 13.11.2015 |
---|---|
Vložil | Michal K. |
Titulek | Re: Re: Re: kotouce |
Myslím, že to je pravda. V katalogu to maj myslím taky napsané. Ale já jsem s tím nikdy problém neměl. Myslím, že Luděk s Tomášem to mají na závodce a spokojenost. Jinak kaipan57 váží bez řidiče a bez odlehčování cca 740kg.
———
Datum | 16.11.2015 |
---|---|
Vložil | Milan+ |
Titulek | Re: Re: Re: Re: kotouce |
Ve velkém TP mám 727kg,ale mám trošku jinou specifikaci,tak uvidím,kam se s hmotností dostanu. Jen ten čas.
———
Datum | 07.10.2015 |
---|---|
Vložil | Luděk |
Titulek | Re: kotouce |
Dominiku, nemusíš měnit ani domeček s ložisky,jde o přípravek a brzdiče z Octavie II a kotouče na Sierru. Zavolej vše vysvětlím. 777/323 641
———
Datum | 29.10.2015 |
---|---|
Vložil | Milan+ |
Titulek | Re: Re: kotouce |
Ahoj
šlo by nějaké foto jak to tam je?
———
Datum | 05.11.2015 |
---|---|
Vložil | Dominik |
Titulek | Re: Re: Re: kotouce |
Ahoj Milane,
pres Ludka, Certa a pak Petra se mi do rukou dostaly dva vypalky pro tuhle konverzi. Nechavam to v Budejcich kopirovat pro sebe a taky jsem jim rekl, ze chci i digitalni vykres, takze az to bude, tak to s Certem tady vyvesime na web, at si to muze kdokoli stahnout a taky nechat vyrobit.
Anebo, kdyz das vedet vcas, tak tam muzu jeste zkusit zavolat, aby to vypalili rovnou i pro tebe (asi za 600Kc dohromady). Ale za dva tydny by to melo byt hotove. Kdyztak se ozvi na 605 934 746.
———
Datum | 10.12.2015 |
---|---|
Vložil | Dominik |
Titulek | Re: Re: Re: Re: kotouce |
tak zadny vykres bohuzel nebude, dokonce ani ja nebudu mit vypalky z nerezu, protoze pan majitel jedna neseriozne a dokonce podvodne, rekl bych. Takze varuju pred firmou AGI v Ceskych Budejovicich.
———
Datum | 11.11.2015 |
---|---|
Vložil | Dan tago |
Titulek | Re: Re: Re: kotouce |
Ahoj,
taky jsem se přes Luďka a Čerta dostal k fotkám a nákresu na přípravek pro zadní kotoučové brzdy. Nechal jsem si to vypálit tak kde Čert, ale použil jsem ten původní nákres na kterém bylo 6ks tohoto držáku. Takže mám 4 kusy navíc. Kdyby měl tedy někdo zájem jsou na prodej. 100,-/ks. Předání možné v Praze a okolí. Telefon 608 946 504.
———
Datum | 15.09.2015 |
---|---|
Vložil | Jenda |
Titulek | pastorek (šnek) krátkého řízení |
Ahoj, sháním pastorek (šnek) krátkého řízení na Škoda favorit-felicia. Nevíte kde ho koupit nebo nechat vyrobit podle vzoru za rozumné peníze. Vím že jednu dobu je tu někdo měl. Nutně to potřebuji k zlepšení výsledků na závodní trati :-)
Předem děkuji za odpovědi :-)
———
Datum | 15.09.2015 |
---|---|
Vložil | Michal S. |
Titulek | Re: pastorek (šnek) krátkého řízení |
Na www.speedpro.cz se pred nedavnem objevilo toto: https://www.speedpro.eu/skoda-pastorek-kratke-rizeni-p-15535.html
Jen by me zajimalo, zda se to da pouzit i na pravostranne rizeni co mam v K57. Umi nekdo poradit?
———
Datum | 16.09.2015 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: pastorek (šnek) krátkého řízení |
Bohužel nedá. Já to kdysi kupoval do K14 v https://www.tym-motorsport.cz a jednal jsem s nimi i o výrobě na K57, ale cena byla na malou sérii cca 10000,- za kus a stejně jsem nesehnal dost zájemců. Kai Čert