POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

chromovaný rám na kufry u mota

Dotaz od Formese ( Bulhara).
Neznáte někdo někoho, kdo by udělal ochranný rám v chromu - na kufry na moto ? Předlohu má, jen aby to nebylo daleko ( Morava už je daleko ). Díky

Datum
Vložil
Titulek

Re: chromovaný rám na kufry u mota

zatím se zdá, že tak daleko není:)

Datum
Vložil
Titulek

geometrie

upravil jsem na 57 zadní ramena a pátrám jaké hodnty nastavit.Máte někdo sbíhavost a příklony vyzkoušené?

Datum
Vložil
Titulek

Re: geometrie

já to ladím podle BMW Z3 sport

Datum
Vložil
Titulek

Náhon tachometru K14

Nevíte někdo kde se dá sehnat lanko do náhonu na tachometr?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Náhon tachometru K14

Ahoj, tohle lanko je dodáno přímo od pana Továrníka a je prodloužené ve srovnání s Favoritem.

Takže bych se obrátil přímo na něj.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Náhon tachometru K14

Prodloužený náhon tachometru na Kaipan 14 máme skladem. Cena je 782,-Kč včetně DPH
kaipan@kaipan.cz
tel.: 483393657

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Náhon tachometru K14

Díky za info,já někam zašantročil ten vnitřní bowden a upravit jiný z delšího je docela pakárna.

Datum
Vložil
Titulek

Zadní světla k14

Ahojky.Může mi někdo poradit jak zafixovat plastová světla do nerezových tubusů?Tubusy jsou v karoserii na šrouby,ale světla se dají vytáhnout ven a výměna žárovky taky není moc pohodlná.Mám to zalepit?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Zadní světla k14

Ahoj, já to zalepil silikonem, je to bez problémů. Přístup na autě opravdu není jednoduchý, minimálně se musí sundat podběh, což se na okraji silnice dělá dost blbě.

Datum
Vložil
Titulek

K47

Ti co tady máte postavenou čtyři sedmu,máte nějaké svoje stránky,kde to máte nafoceno,vychytávky,upravy atd.
Popřípadě kolik vas tu se 47 je?
Sem s těmi odkazy. Dík

Datum
Vložil
Titulek

Re: K47

47 bylo vyrobeno celkem asi 50 ks ja mam jednu z posledních Pár jejich majitelů znàm , ale moc na srazy nejezdí. Co chceš vylepšit jakou máš představu ? Dá se všechno, je to jen otázka peněz.

Datum
Vložil
Titulek

Razeni - K57

Zdravim. V K57 mam obcas problem zaradit jednicku nebo i dvojku pri rozjezdu - napriklad kdyz stojim na krizovatce, tak je to docela trapny. Proste tam ta rychlost nechce skocit, musim s tim kvedlat tam a zpatky nez tam skoci. Docetl jsem se, ze by melo stacit vymenit prevodovkovy olej. Je to tak? Nebo me ceka neco horsiho? A nevite, kterej olej tam patri? Jak to poznam?
Diky.
Dominik

Datum
Vložil
Titulek

Re: Razeni - K57

a nemáš zavzdušněnou spojku ?? u K57 se odvzdušňuje dost blbě ...

Olej SAE-80EP, cca 1,5 litru.

Zdar

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Razeni - K57

Nevim, jestli je vzduch ve spojce. To by se projevovalo pruzivym seslapnutim pedalu spojky, ne? A tam patri co za kapalinu?

A jinak bych asi jeste mel rict, ze si nejsem jistej, jestli je tam klasicka spojka z fabriky. Tata to totiz necha nacipovat a tak se asi vymenila i spojka, aby to snesla (viz https://www.torquecars.com/audi/18t-tuning.php). Ale nevim, jestli to na typ oleje ma vliv, protoze pres auta jsem zatim hrozna lama.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Razeni - K57

Tak bracha nasel v garazi po tatovi Shell Spirax 80W-90, coz je vykonovy prevodovy olej. Je mozny, ze tam tata nalil tohle?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Razeni - K57

Měl by to být olej na hypoidní převody - např.
https://maziva.heureka.cz/maxima-hypoid-gear-synthetic-75w-90-1l/

Zkus vyměnit olej a uvidíš. Zavzdušněnou spojku poznáš tak, že když ti nejde zařadit, tak rychle 3x zmáčkni spojkový pedál (natlakuješ vzduch) a pak když to řadí líp, takm je to vzduchem ve vedení. Ať je tam spojka jakákoliv, tak je hydraulická ..

Datum
Vložil
Titulek

Re: Razeni - K57

viz
www.lotusowners.com/Miscpics/Type%209-Ngearbox.pdf‎

Datum
Vložil
Titulek

Re: Razeni - K57

originál olej je stejný, jako do automatu,např.DEXTRON.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Razeni - K57

Zkus se podívat jestli není nějak uvolněný nebo poškozený silenblok pod převodovkou. Jestli se neposunula do strany a řadicí páka nenaráží při řazení jedničky na rám. Další možnost je i zavzdušněná spojka. Kapalinu do spojky je možno použít stejnou jako do brzd. Odvzdušňování spojky v některých případech vyžaduje částečnou demontáž spojkového válečku v převodovce. Pokud to bude nutné ozvi se mi a já Ti poradím nejlepší postup. Kapalinu (olej) v převodovce není většinou nutno měnit. převodovka je plněna doživotní náplní. Dostatečná náplň převodovky se dá zkontrolovat po odšroubování jejího víka. (pod baterií) Olej by měl dosahovat ke spodní hraně napouštěcího šroubu , na levém boku. Je na něj vidět shora.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Razeni - K57

kaipan@kaipan.cz

Datum
Vložil
Titulek

Světla HELLA

Ahoj, nemáte někdo katalog světel HELLA nebo odkaz na české stránky kde najdu většinu věcí co nabízejí.
Předem děkuji za snahu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Světla HELLA

Jo já a mám v helle velikou slevu
602457184

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Světla HELLA

Tak pokud pojedeš na schůzi do Krupky, tak mi ho prosím vem sebou.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Světla HELLA

OK

<< 8 | 9 | 10 | 11 | 12 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER