POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 21.10.2014 |
---|---|
Vložil | Honza |
Titulek | Světla HELLA |
Ahoj, nemáte někdo katalog světel HELLA nebo odkaz na české stránky kde najdu většinu věcí co nabízejí.
Předem děkuji za snahu.
———
Datum | 23.10.2014 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: Světla HELLA |
Jo já a mám v helle velikou slevu
602457184
———
Datum | 24.10.2014 |
---|---|
Vložil | Honza |
Titulek | Re: Re: Světla HELLA |
Tak pokud pojedeš na schůzi do Krupky, tak mi ho prosím vem sebou.
———
Datum | 27.10.2014 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: Re: Re: Světla HELLA |
OK
———
Datum | 08.10.2014 |
---|---|
Vložil | Emil |
Titulek | regulace tlaku turba |
Ahoj, přemýšlím o jiné regulaci tlaku než N75. Má někdo zkušenost s mechanickým/elektronickým regulátorem nezávislým na ř.j. motoru?
———
Datum | 29.08.2014 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Plochý řemeny |
Přátelé, možná si pamatuje jak jsem spravoval vloni na Moravě, když jsem namotal na řemenici to nylonový lanko a roztrhaly se mi oba plochý řemeny. No nic, dal jsem nový, jede se dál.
Včera jedu z Křivoklátu, předjíždím auto a najednou přestal jít posilovač řízení. Kouknu na kontrolky a vidim že svítí baterka a jde mi nahoru teplota. Oba řemeny jsem našel shozený, ležely v motoru !! Tomu spodnímu co honí posilovač chyběla celá jedna řada. Ton horní co honí altík a vodní pumpu byl taky trochu poškozenej.
Nic se nezadřelo, všechny kladky jdou volně. A i kdyby se zadřelo, tak to bude pískat a smrdět, ale neumim si představit jakým mechanismem se ty řemeny můžou svlíknot.
Ještě dodám že z prostorových důvodů nepoužívám původní napínací kladky s pérem. Mam to všechno jako za stara, napnout a utáhnout. Řemeny povolený nebyly, nepískaly a nedávno jsem napnutí kontroloval. Navíc stejnej systém používám i na Kaipoši a nikdy s ním nebyl problém.
Jak se můžou svlíknout a poničit oba dva řemeny najednou ?
Má někdo nějakej nápad ?
———
Datum | 31.08.2014 |
---|---|
Vložil | patrik |
Titulek | Re: Plochý řemeny |
Mílo,
a máš to všechno v ose a osy kladek kolmé k řemenu, když jsem dělal na attacku řemen na altík tak jsem to poprvé trošku podcenil a měl jsem jednu kladku vyosenou, ale nakonec jsem to udělal pořádně a je to OK.
———
Datum | 02.09.2014 |
---|---|
Vložil | Emil |
Titulek | Re: Plochý řemeny |
a nebo jestli se to nebojíš napnout, když už to máš rovně. Řízení v dorazu dost potrápí řemen, stejně tak nějaký proudový náraz. Já jsem u své transportní mazdy napínal a napínal až konečně přestalk prokluzovat při plném rejdu, ale je tam obyčejný klíňák a však zdálo se mě to opravdu moc.
Mám jakýsi přístroj, který má dva noniusy, a je na měření napnutí plochých řemenů, ještě s ním však neumím dělat, je k němu ale návod. Je asi potřeba znát nějaké hodnoty, ale ty by šli získat naměřením na motoru který má kladku s pružinou.
———
Datum | 15.08.2014 |
---|---|
Vložil | Patrik |
Titulek | silentbloky |
tak pánové, přidávám otázku na silentbloky z PU,
co vy na to, ano nebo ne, dočetl jsem se, že na tlak dobrý, ale na tah je to v háji, přikládám foto z mého vozu po cca 3 letech, najeto cca 45.000, nechal jsem si to teď udělat z ertacetlu tak jak to mám na ramenech, to je po dvou letech stále stabilní.
https://kaipanclub.rajce.idnes.cz/silentbloky_tlumice/
———
Datum | 15.08.2014 |
---|---|
Vložil | Emil |
Titulek | Re: silentbloky |
Nemám zkušenost, ale zdá se, že výrobce šetřil na kvalitě. Co je to ten ertacetl?
———
Datum | 15.08.2014 |
---|---|
Vložil | patrik |
Titulek | Re: Re: silentbloky |
neco jako teflon, ale delaji se z toho ozubeny kola a pouzdro, ma to dobre kluzne vlastnosti a je to pomerne tvrde
———
Datum | 16.08.2014 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: silentbloky |
Zde odkaz na firmu v Brně. Mají na stránkách i technické údaje.
https://www.eppplasty.cz/ertacetal.php
Kai Čert
———
Datum | 20.09.2014 |
---|---|
Vložil | Šony |
Titulek | Re: silentbloky |
mám v šuplíku uplně stejný zbytky, asi stejná značka tlumičů :-)
cca po 8000km odešli PU sračky a po 2500km celý tlumiče.
Jinak polyuretan se používá, protože je nesrovnatelně levnější, než vulkanizovaná guma, stříká se totiž z granulátu na stříkolise.
———
Datum | 02.08.2014 |
---|---|
Vložil | Kája |
Titulek | WEBER |
Ahoj , mám dotaz-prosbu, nemá někdo zkušenosti s dvojitýma Weberama 40 DCOE přímo na 47 a fungují mu? Že by mi prozradil nastavení ( emulzní trubice,trysky,vzdušníky,volnoběžky.....) ne a ne to doladit.... díky za rady.....
———
Datum | 07.08.2014 |
---|---|
Vložil | Weber |
Titulek | Re: WEBER |
Tak mladý a tak odvážný ----
pošli mi na info@aquaservis.cz e mail a já ti pošlu vše co mám o webrech , vzaly mi dva roky života.
———
Datum | 08.08.2014 |
---|---|
Vložil | Honzis |
Titulek | Re: Re: WEBER |
...spíše otrávený a bezradný.....píši mail na mail.... :)))
———
Datum | 27.04.2016 |
---|---|
Vložil | Filip |
Titulek | Re: Re: WEBER |
Dobrý den,
Teď sem si přečetl Váš, sice starší, příspěvek ohledně Weber karburátorů. Mám Lotuse s Fordem 2.0 a dvěma Weber 40 IDF a bohužel s nimi mám trošku problemy. Nedaří se mi je sladit dohromady. Už sem udělal mnoho věcí,ale stále se nedaří. Prosím,zkuste se se mnou nějak spojit, zaslete mi číslo a já Vám zavolam.dlouho Vás nezdrzim,jen se zeptam na pár věcí. Přikládám i mail a tel.c. : autofilip@volny.cz. 608 310 213. Predem Vám mnohokrát děkuji.
Kůs
———
Datum | 29.07.2014 |
---|---|
Vložil | Milan |
Titulek | Ty turba |
Hoši čtu tady že máte problémy s turbama já to tušil že to jsou to motory na nic. Gagarin jezdí formule s motorem z clia 2000 ccm serie 200 k atmosfera to bude ta pravá cesta
———
Datum | 31.07.2014 |
---|---|
Vložil | Kocour |
Titulek | Re: Ty turba |
Pravdu má, na co turbo :-)
———
Datum | 01.08.2014 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Ty turba |
To jsou ty vaše přetuněný turbomotory. Pořád jenom vhuuum-pššš. Pak to takhle dopadá !. Zlatá atmosféra. ( já mam tedy ty šrouby na Kaipoši taky natažený jak sviňa )
———
Datum | 01.08.2014 |
---|---|
Vložil | Pavel J. |
Titulek | Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....) |
Ahojte, Patrik nezvedá telefon, ale mám řešení!!!!!
kdo se obětuje a vyzkouší v praxi?
Pokud nemáte originální šrouby a nechcete shánět ten podělanej INCONEL, namontujte tam normální nepevnostní nerez A2 (nepevnostní znamená, ža na hlavě není (nemusí) být pevnost vyražena, ale je to pevnost 700Nm)
K dostání - u mě (u Supa - né, u Würtha....), nebo třeba u Fabory - nelezte do obyčejných Spojmatů, nerez nevedou!!!!!!
Jak jsem na to přišel?
No rozhodil jsem sítě, zapojil všecky paměťové okruhy a najednou....vzpomněl jsem si, že naším zákazníkem je Honeywell Brno - výrobce a vývoj turbodmychadel - a tak jsem neváhal a informoval se - a oni při testování kupodivu vůbec nepoužívají to, co je pak z výroby na autech, ale používají právě nerez šrouby, protože:
1) se absolutně nerozpínají teplotou
2) díky tomu je používají opakovaně
A kdo někdy byl u nich (měl tu možnost) se podívat na testovací stolici, pochopí, že jejich dosahované teploty a doby běhu nepřekoná ani 24 hodin LEMÁN (jak my francouzštináři správně píšeme).
Takže Patriku - dodej adresu a tři M10x80 nerez A2 DIN933 - závit k hlavě (pevnost70) Ti přiletí obratem - máme skladem - toto je pro mě (obj.č.009610 80 - 450ks)
A pokud by Lopaťev chtěl - lze i "originály" nahradit M10x50 nerez A2 - máme skladem - toto je pro mě (obj. č.009610 50 - 80ks)
Konec románu
Pavel
———
Datum | 01.08.2014 |
---|---|
Vložil | Pavl J. |
Titulek | Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....) |
Sory, uklepl jsem se - nikoli 700Nm ale 700 Nmm2 - přeci megapaskalů!!!!!
———
Datum | 01.08.2014 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....) |
Lopatěv by chtěl. Turbo i svody mam stejný jako Patrik.
———
Datum | 01.08.2014 |
---|---|
Vložil | Pavel J. |
Titulek | Re: Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....) |
Tak zavolej...nějak se dohodneme - já už svůj mobil psal - 604 212 154
Pavel
———
Datum | 01.08.2014 |
---|---|
Vložil | Pavel J. |
Titulek | Re: Re: Re: Ty turba ŘEŠENÍ JE ZDE (a je prosté.....) |
Vše je zařízeno, zastaví se u mě v práci asi za hoďku Michal Hradský a šrouby Vám přiveze oběma - Tobě i Patrikovi.
Ahoj a pěkný Krumlov - předpokládám, že Ty jedeš - Patrik potvrdil že ano.
Já bohužel, ale to už jsem psal.
Všechny pozdravujte ode mě - díky a
Ahoj
Pavel