POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: vymena oleje atd.

melo by to byt 4,5litru
zalezi jeste na tom jestli tam mas olej.chladic, ale jestli si vzpominam, tak to tam Dan nemel.
po nastartovani to nech chvili bezet, vypni to, a po chvilce by mela byt hladina mezi ryskama.
za studena by to melo byt po horni hranu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: vymena oleje atd.

Olej se měří na teplém autě, když jsou plné olejové kanály. Nechat proběhnout, chvilku počkat a změřit než to steče zpátky do vany.
Ale když to téma někdo načal, mám taky dotaz. Nazval bych to: "záhada olejového hospodářství motoru M5". Manuál pro BMW M5 hovoří takto: Motor musí být na provozní teplotě. Po vypnutí počkat 1 minutu a potom měřit. Podle této metodiky naměřím přesně napůl mezi ryskami. Pokud měřím motor studený a odstátý naměřím to samé. Pokud ho studený na chvíli nastartuju jen na naplnění kanálů, jsem pod ryskou. Pokud ho prohřeju na provozní teplotu jsem i s plnými kanály opět na půlce mezi ryskami. Že by se ten olej tolik roztahoval ?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: vymena oleje atd.

nemá to suchou vanu? Já na catu se suchou vanou mám stejný minutový proces. Co to dělá jindy jsem neřešil. Jo a mám toho flajzara, vypadá to pěkně, ještě jsem to nezkoušel.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: vymena oleje atd.

Suchou vanu to nemá, ale je tam nějaký veliký dvojitý čerpadlo a dva velký elektromagnetický ventily. Navíc je ta vana plná nějakech trubek a ty ventily to tam nějak přepouštěji...

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: vymena oleje atd.

no myslím si, že se nejedná o roztahování oleje, ale o měření jeho výšky v určitým specifickým prostotu (tvoje ventily a trubky) a je nutno mu dovolit z jiných specifických prostorů do toho měrného prostoru stéct. V té mé měrné jímce nelze po zastavení ohřátého motoru prakticky nic změřit, protože je to ten zpěněný vrch, a je hotam suběktivně moc.
Pak se to zklidní, a je to potom dloooouuuho, akorát.
Nic méně, Domčo, kdy tě uvidíme, někde?

Datum
Vložil
Titulek

Jaký tlak v pneu

Ahoj, prosím o radu. Na kolik foukta gumy ?
Logicky mne napadá FAvorot má psáno Předek 1.9, zadek 1.8.
K14 je lehčí, 2 desitinky bych ubral ,ať to není moc tvrdý.
Nerad bych jí ale někde v zatáčce slíknul... díky

Datum
Vložil
Titulek

Dobrý zvuk K14

Ahoj . Poraďte mi prosím, co mám vyhodit / zaměnit na orig. výfuku Favorit ( 2x tlumič), aby to mělo hlubší hlas. Nemusí to být žádný velký král, ale příjemný
brumlání na volnoběh. Vyhodit přední, nebo zadní tlumič ? Něco od Soita -tech , nebo Speedpro ? Nějaké rychlé řešení na léto . Větší úpravy nechám na léto.
No a kdyby trubky pasovly přímo na K14, bylo by to nádhera. Abych se případně
mohl vrátit k originálu
Děkuji. Mějte se krásně. Bydlím okr. CL

Datum
Vložil
Titulek

Re: Dobrý zvuk K14

Pokud ti nebude stačit nasazená rezonanční koncovka, pak to tak snadné nebude. Výfukové potrubí pro K14 je originál, takže radikálnější úpravy jsou vždy o výrobě tak, aby byla respektována geometrie trasy potrubí. Situaci ti navíc komplikuje Favo koncovka na svodech. takže cokoliv si vymyslíš, musíš si ( nechat ) vyrobit, třeba poskládáním uni komponentů. I kdyby to měla být jen rovná trubka na vynechání prvního tlumiče – nevím jestli a s jakým výsledkem tohle někdo zkusil. Pak se zamysli i nad náhradou svodů za laděné + nové potrubí s vlnovcem + nové tlumiče + případně rezonátor. Smyls to má po tuningu motoru. A pozor na TK. Existují nabídky zakázkové výroby kompletního výfuku i z nerezu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Dobrý zvuk K14

Ahoj, díky za odpověď. Nemáš prosím tě typ (odkaz) na onu koncovku ? Je fakt, že do větších uprav se mi v létě nechce.
Ale když se mne nějaký kolemdoujcí ptal, co že to má za motor - při pohledu nal ten dlouhej předek - a já mu řekl FAvorit -
sklamaně odfrk- jo šicí stroj ... S tím přece musím něco udělat.
díky

Datum
Vložil
Titulek

ozubený řemen

Jde o to, že pro pohon příslušenství, tj. alternátoru a olejového čerpadla použiji ozubený řemen. Řemenice určitého standardního modulu jsou již osazeny. Řemeny se vyrábí určitých kvalit a rozměrů, poptáváv se to ve výrobě. Aby uskutečnili určitý návrh, chtějí vědět určité parametry ( otáčky, osové vzdálenosti, rozložení) a taky příkony příslušenství. U alternátoru je to jasné. I když mé čerpadlo je poněkud odlišné od standardního ( je třístupňové), nikde jsem se nedočetl řádový příkon ani u obyčejného čerpadla. Neví někdo nějaký údaj?

Datum
Vložil
Titulek

Re: ozubený řemen

jsem jen sprostý prodavač a tuto záležitost bych řešil asi jako s klíňákem /vyhazoval jsem hydraulický čerpadlo z oběhu/, zašel jsem k prodejci vybral řemen dle délky /co jsem změřil obyčejným metrem/ a víc jsem neřešil, no a funguje to. Proč příkony? tomu nějak nerozumím, možná tak otáčky, to bych ještě pobral.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: ozubený řemen

Páťo, je to složitější. Neelimunuji, naopak přidávám, a navíc úplně někde jinde než je standard. Vážím si příspěvku.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: ozubený řemen

Jo, nejde o sprostý klíńák, jaka koliv široký. Jde oc synchronní přenos.

Datum
Vložil
Titulek

Re: ozubený řemen

https://www.hydraulics-brno.cz/ třeba ti tu poradí ....

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: ozubený řemen

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1018822

Datum
Vložil
Titulek

Jo,

a zapoměl jsem říci, že ten vývod na topení musím uříznout.

Datum
Vložil
Titulek

plastové vývody z hlavy

Kamarádi, řeším věc, kdy mi s určitých důvodů zavazí na plastovém vývodu vody v zadu na hlavě ta (celá!) odbočka pro topení. Nic, co by mělo poněkud nestandardní rozteč montážních šroubů jsem neviděl (což neznamená že neexistuje), a vyrábět se mě to zatím z hliníku nechce. Věc je komplikovaná tím, že je v tom plastovém prvku zabudovaná jáma pro dvojité čidlo teploty. Zatím nejlepší řešení se mě zdá uříznout, ucpat zalepit. Aleč čím a jak. Nebo NPT závit, ucpávka, ale nebude to kov/kov. Poaďte prosím, je to taky o teplotě.

Datum
Vložil
Titulek

Re: plastové vývody z hlavy

Jednoznačně vyrob to věřím že to dáš

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: plastové vývody z hlavy

Vyřešeno, Míra Morgan mě dal komponenty na výrobu z nerezu.

Datum
Vložil
Titulek

výdech topení

Přátelé, kamarádi poraďte. Potřebuji někde koupit 2ks výdechů topení na přední okno.

Datum
Vložil
Titulek

Re: výdech topení

Já rámečky na přístrojovou desku koupil u p.Továrníka. Ostatní jsem vyrobil .

Datum
Vložil
Titulek

Re: výdech topení

Zdravím Vás přátelé,
trochu z "jiného soudku" - povinné ručení
Vyšťoural jsem na netu, že Alianz nabízí tzv. sezonní povinné
ručení. Pozor neplést s ručením na dobu určitou. Sezonní ručení funguje tak, že smlouva je platná po celý rok, ale vyberete si měsíce, kdy budete a nebudete jezdit a r.z. do depozitu neodevzdáváte, což pro nás kdo máme více sezonních strojů stojí za úvahu. Každopádně koho to zajímá,
mrkněte na stránky Alianzu, případně sdělte svoje názory.
Mějte se Jarda

Datum
Vložil
Titulek

sezonní povinné ručení

Kai mám již několik let a zatím v pohodě. Čert

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: výdech topení

Mám také několik let, ale je pravdou, že jsem neměl zatím žádnou pojistnou událost.

Datum
Vložil
Titulek

Re: výdech topení

možná ze staré felicie nebo octavie dá se to koupit nekde na burze

<< 11 | 12 | 13 | 14 | 15 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER