POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

carbonové blatníky

Zdravim,

nechal jsem si udělat formy na zadní moje blatníky (prodloužení o 17cm pro difuzor, výstupy pro dvě LED-diodová světla Hella) Blatníky jsou carbonové dvouvrstvé u bodu uchycení třívrstvé. Hmotnost je 800g jeden blatník. Cena 8000,- kus

Datum
Vložil
Titulek

Zapomenuté heslo

Stalo se - a nemohu přejít ze starého na nový notebook.Nápověda -v diáři mám SLÁVEK anebo KNIHA. Nový počítač ovšea nebere. Pro ověření narození 22.4.32, jsem klientem O2, k nahlédnutí pod oběma jmény na internetu.

Datum
Vložil
Titulek

Nabízím KAIPAN 14

Mám v úmyslu prodat Kaipan 14 s vysokým sklem,sundávací plátěnou střechou,atd.
Pokud byste o nějakém zájemci věděli,prosím,doporučte.
Díky.Zdravím,Karel
sony.p@seznam.cz

Datum
Vložil
Titulek

Ahoj kamarádi.

Narazil jsem při stavbě Berušky zatím na tři problémy.
1. vzduchový filtr na karburátor SEDR pro motor o objemu 1550. Vím, že jste ho někteří kupovali na Speedpru, ale je tam víc typů a já nevím kterej je ten správnej, abych do motoru dostal dostatečné množství vzduchu.
2. nějaké slušné víčko palivové nádrže za rozumnou cenu. Sparco za 3000,-Kč se mi tam dávat nechce.
3. Na hranu zadního kufru se dávají dva profily těsnících gum. Jedna nahoru druhá dolu. Máte to někdo vyfocený, odstřižek pro správný výběr nebo snad odkaz na dodavatele.
Za případné rady budu velice rád a při nejbližší příležitosti se vám bohatě odměním.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ahoj kamarádi.

Poznatek tomu víčku. Stejný víčko jako mam na Cobře prodávaji jako náhradní díl pro jachty. Jinak důrazně doporučuju to vymyslet tak, aby jsi zachoval tu černou bačkoru co je pod nalévacím hrdlem, jinak to bude chvístat ven. Teď jsem to řešil u sebe, mám novou nádrž ( nahraju fotky), a nalévací hrdlo s hadicí jsem upravoval z Feldy. Zajímavý je že Felda má těsně před nádrží přímo v hadici jednoduchou kovovou zpětnou klapku, aby to palivo v zatáčce nemohlo rychle hrcnout zpátky do trubek a chvístat ven.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ahoj kamarádi.

Jelikož ta ledvina je dost neforemná a blbě se to tam spojuje , mám to udělané z nerezu a víčka od motorky. Posílám ti to vyfocený na ivotop.
Luboš

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ahoj kamarádi.

Profily máme skladem v Kaipanu. Tkzv. guma Pirelli. Když tak ti je pošlu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ahoj kamarádi.

Vzduchový filtr jsem koupil tento https://www.speedpro.eu/filtr-karburator-speedpro-p-1029.html a k tomu tu to klec https://www.speedpro.eu/klec-filtru-speedpro-karburator-favorit-p-2094.html akorát to musíš upravit aby se ti vešel pod kapotu. Ten přivede dostatek vzduchu. Jinak na gumy je dobrý https://www.gumex.cz/ tam najdeš hadice, těsnící gumy a různé profily. S víčkem je to složitý a mi jsme se nakonec vrátily k sérii.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Ahoj kamarádi.

Zdravím Vás kaipaňáci. Potřeboval bych dvě rady:
1. poraďte prosím jaký výfuk na K14 (druhý díl), aby to mělo
trochu "zvuk" - (předělání potrubí pro mne není problém),
ale potřeboval bych se trefit do "správného" tlumiče.
Motor mám zatím čistou serii - karburaci, ale počítám. že časem na těch přibližně 100 koní půjdeme.
2.někde jsem viděl - asi v Hoškovicích perfektní třetí
oválné brzdové světlo - mezi ochrannýma obloukama,
který tam fakt "prdělo", ale bohužel jsem si ho ani nevy-
fotil.
Poradíte ? díky Jarda

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Ahoj kamarádi.

No přece trubka. Dva tlumiče za sebou na jednoho Kaipoše je moc.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Ahoj kamarádi.

Mohu jen potvrdit.
(Zvuk to má, jen není slyšet rádio ani vlastního slova...)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Ahoj kamarádi.

Celý výfuk jsem vyhodil , za parohama jsem dal pružnou spojku a dál jen 50cm rezonátor(cca 400 kč na iternetu) a pak 50 tkou trubkou až do zadu a koncovku Trubku mi naohybali v Tyllu v Kolíně za pár korun. Okolo nádrže jsem použil izolační oplet a natřel ho vodním sklem- dobře to drží.
Brzdové světlo jako kapka mezi oblouky koupíš v Helle ve Zruči nad Sáz - mám tam slevu na všechny světla .
Zavolej , mužeš se přijet i podívat 602457184

Datum
Vložil
Titulek

budíky VDO

Ahoj, nemáte náhodou někdo skušenosti se zapojením budíků od VDO? Myslím tím hlavně jestli se dá tachometr nastavit na origo čidlo v autě, ten samý problém mám s otáčkoměrem (nemám klasickou cívku - asi napojené na alternátor), a palivoměr. Porovnávám ceny a u VDO mi dost lidí řeklo, že na vše musí být čidla pouze od VDO. Např. Stack (který je sice dražší) by se asi měl dát nastavit na jakékoli čidlo, a tím by to bylo jednodužší.

Datum
Vložil
Titulek

Re: budíky VDO

Jo a jen pro info je to na Hondu. Děkuju.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: budíky VDO

Mám VDO Night Vision...otáčkoměr jsem napojil podle schématu na ???, palivoměr na plovák ze škodovky (asi nějaká 105 už nevím), tlak-teplota oleje apd. na čidla co jsem měl v garáži, tachometr - dal jsem čidlo na setrvák..motor 1,8t

Datum
Vložil
Titulek

Re: budíky VDO

Na K14 jsem měl taky budiky VDO včetně měření rychlosti a vše umím nastavit. Jarkovi Vargovi jsem taky překládal nějaké návody od Stacků. Čidla jsem měl různá, ale ne origo VDO. Vše se dá zbastlit ve spolupráci s Lopatěvem, který mně dělal čidlo nádrže. Když tak se ozvi. Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

Re: budíky VDO

Děkuji vám za pomoc, včera jsem to trochu koumal a třeba v tachometru se zdá překážka, že čidlo (halovo) je napájeno z řídící jednotky pouze 5volty a v návodu vdo všude malujou 12/24v. Otáčkoměr má dneska asi většina aut z alternátoru, tak by to asi mělo jít, a palivoměr budu muset vyzkoušet zapojit a uvidím. Ještě jednou děkuji. Jinak pro Čerta mám doma opravnou sadu na gumy, tak doufám, že na to v létě nezapomenu. Čau.

Datum
Vložil
Titulek

Re: budíky VDO

Přátelé, dovedu si představit že se dá zvlnění na výstupu alternátoru použít k řízení otáčkoměru. Nevím ale o žádném autě kde by se to používalo. Nedává to smysl, když každé auto musí mít snímač polohy kliky. Proč by výrobce připojovali otáčkoměr tímhle způsobem, to je jako drbat se levou rukou za pravym uchem. Nicméně vyzkoušená a spolehlivá metoda je použít řídící vstup od některého zapalovacího modulu. Je tam krásnej obdélník, takže přídavné otáčkoměry nemají problém se zpracováním signálu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: budíky VDO

Čau, tak je to vyřešeno, objednal jsem Stack, který by se měl dát nastavit snad na cokoli. Mějte se.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: budíky VDO

Ahoj Ondro požaduj český návod dosud ho nikdo nezískal, taky bych si ho rád přečetl

Datum
Vložil
Titulek

Odlehčené náboje

Pokud by někdo chtěl zhotovit odlehčené náboje,předek,zadek,tak jsem schopen to s kolegou udělat. Jde dolů asi 800g z jednoho,přesně jsem to nevážil. Cena za 4ks- 2200kč.
https://kaipanjc.rajce.idnes.cz/muj_kaipos_-_fota/#naboje_up.jpg

Datum
Vložil
Titulek

Těsnění skla

Ahoj, může mi prosím někdo poradit, kde se dá koupit těsnění/guma do rámu předního skla. Kaipan47, 57 bude stejná. Děkuji!

Datum
Vložil
Titulek

Re: Těsnění skla

V Praze 4 ul. Na Záhonech, řeže borec skla do veteránů i do Kaipanů , má i gumu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Těsnění skla

Děkuju!

Datum
Vložil
Titulek

Kaipan 57

Ahoj přátelé. Má někdo zkušenosti s řezáním bočních skel automobilů ? Děkuji

<< 12 | 13 | 14 | 15 | 16 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER