POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 24.05.2012 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: úprava motoru 781.136 |
Zavolej mi Na 602457184 jeden motor by byl k mání
———
Datum | 24.05.2012 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: úprava motoru 781.136 |
Měl jsem dva motory od ing. Mücka - Tommü (115 Hp a 132 Hp) a spokojenost. Cena ale poněkud vyšší :-) s ing. Chovancem jsem před léty koketoval též, ale ve finále jsem šel k ing. Mückovi. Přeji šťastnou ruku při volbě dodavatele. Kai Čert
———
Datum | 27.05.2012 |
---|---|
Vložil | Pepan |
Titulek | Re: úprava motoru 781.136 |
Mám zkušenost s oběma úpravci, jak s ing.Mückem, který postavil první motor v mém Kaipošovi, který pocházel právě od Čerta. Byl jsem u něj když se mě na tomto motoru přetrhla ojnice a zdevastovala motor.Vyráběl mě nové potřebné díly do tohoto motoru. Mohu říci, že je to odborník na motory prvotřídní a zázemí jeho firmy hovoří samo o jeho úspěšnosti. Na stole v dílně mám druhý motor, který jsem si nechal postavit od ing. Chovance, který stojí za firmou Engitech. Ten mě na moje přání upravil motor na vámi popsané úpravy, ale ještě větší obsah. V současné chvíli ho mám na stole plně funkční a testuji ideální plnění motoru směsí, které bych rád plnil motocyklovými karburátory. Oba dva vynikající odborníci, ceny za práci téměř shodné. Domnívám se, že ať zvolíte jednoho, nebo druhého volba bude velmi kvalitní!!!!!!
———
Datum | 27.05.2012 |
---|---|
Vložil | Luděk |
Titulek | Re: úprava motoru 781.136 |
Doporučuji pan Čepek motorexcel mám od něj motor 1400 a na brzdě 152ph a jezdí bezproblémově už dva roky a to ho nešetřím. Cena a kvalita OK zde máš odkaz. https://www.motor-excel.cz/
———
Datum | 23.05.2012 |
---|---|
Vložil | mirabelka |
Titulek | stabilizátor do K14 |
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda-li někdo nemá v K14 stabilizátor z felicie? Popřípadě jaký to má vliv na jízdní vlastnosti.
Budu stavět a tak bych rád věděl, jaká ramena koupit a hlavně jestli shánět nápravnici Benteler.
———
Datum | 24.05.2012 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: stabilizátor do K14 |
V dobách kdy jsem měl čtnáctku ještě s motorem z Favorita jsem měl stabilizátor vpředu i vzadu. Neřek bych že to mělo nějakej ukrutnej vliv na zlepšení jízdních vlastností. Vlastně jsem spíš nic nepoznal, ale možná že lepší řidič by nějakou změnu poznal. Navíc stabilizačka v zatáčce odlehčuje vnitřní kolo, takže autu bez samosvoru začalo víc prohrabovat vnitřní kolo a výjezdy ze zatáčky byly pomalejší. A tohle poznat bylo.
———
Datum | 24.05.2012 |
---|---|
Vložil | mirabelka |
Titulek | Re: Re: stabilizátor do K14 |
Dík za info. A tos jel na prohlídku do Smržovky už se stabilizátorem nebo si ho dodělal až potom?
Bavil jsem se na toto téma s panem továrníkem a ten se tvářil překvapeně, že někdo ve 14 používá stabilizátor, že o tom nikdy neslyšel.
———
Datum | 25.05.2012 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Re: Re: stabilizátor do K14 |
Myslim že už se stabilizátorem.
———
Datum | 25.05.2012 |
---|---|
Vložil | Honza |
Titulek | Re: Re: Re: stabilizátor do K14 |
Měl jsem nápravu od Lopatěva teď ji nabízím v bazaru. Mě tam pořád nepasoval ten stabilizátor, tak jsem koupil závodní nápravu s tvrdým uložením a vyztuženými rameny bez stabilizátoru. Stabilizátor mam na zadní nápravě. Tato celková úprava je znát auto drží líp než předtím.
———
Datum | 28.05.2012 |
---|---|
Vložil | Ažu |
Titulek | Re: Re: Re: Re: stabilizátor do K14 |
Ažu, Honzova slova mohu potvrdit, když jsem s ním jel. Drží líp .
———
Datum | 08.05.2012 |
---|---|
Vložil | Tony |
Titulek | zdechání K57 |
Zdravím,potřebuji pomoc.
Na K57 auto během jízdy zdechne a po pár zkušebního startu cca 30min. zahrčí ben.čerpadlo a znovu chytne a jede,ale nikdo neví jak dlouho.
Když to udělalo poprvé, tak jsem od té doby trckačkama najel pouhých 400km a dnes to udělalo dvakrát po sobě po3km.
Celkově jsem na autě už natrckal cca 4000km a až chci za vama na letiště,tak protestuje.
Na mé chabé diagnostice to psalo zkrat na 1.až 4 válci.
Dále ventil plnícího tlaku zkrat na kostru a relé pal.čerpadla zkrat na +.
Všeci mne vedou, že je to nějaký zapalovací modul pod číslem 4D0905351 šak tam nic takového nikdá neviděl,tož sem z teho už kokot.
Jest z vás někdo mech.znalý i neznalý,tak prosím o jakoukoli radu.
Díky moc
———
Datum | 09.05.2012 |
---|---|
Vložil | patrik |
Titulek | Re: zdechání K57 |
jestli ti diagnostika pise zkrat u tolika veci, tak nejdriv zkontroluj poradne elektroinstalaci, prijed na letiste a kouknem se na to
———
Datum | 09.05.2012 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: zdechání K57 |
Co to je nevim, ale vim že to nejni zapalovací modul. I když zdechnou dva, tak to auto pořád ještě dokáže ject. Navíc modul když zdechne, tak je zdechlej a už nenaskočí. Ale auto jede normálně na tři.
———
Datum | 09.05.2012 |
---|---|
Vložil | emil |
Titulek | Re: zdechání K57 |
jak tak čtu, nezbívá než trckat, trckat a zase trckat. Ale tolik závad nemá logiku, jedině někde nalitá voda, uvolněné uzemnění (někde, zpravvidla hodně hnědých drátů), nebo taky povytažený štekr do CPU (řídící jerdnotky). Dotrckej se a uvidiš ten chumel diagnostik, diagnostiků a diagnóz.
———
Datum | 17.05.2012 |
---|---|
Vložil | Michal Kal. |
Titulek | Re: zdechání K57 |
Zdravím,
sázím na motorové relé. Tím bych začal - záležitost za pár korun.
———
Datum | 21.04.2012 |
---|---|
Vložil | Tomas |
Titulek | Chrom |
Ahoj, kde se vam podarilo nechat nachromovat drzak rezervy na K57? Odevsud me vyhanej, ze maji malou vanu. Diky.
———
Datum | 22.04.2012 |
---|---|
Vložil | Tvarkýř |
Titulek | Chrom |
Není chromovaný, je vyrobený z nerezových trubiček a vyleštěný.
———
Datum | 23.04.2012 |
---|---|
Vložil | emil |
Titulek | Re: Chrom |
Ahoj Tomáši, nevím odkud jsi ale dobře chromují v Adamově.
———
Datum | 13.04.2012 |
---|---|
Vložil | Tomáš |
Titulek | Motor do K14 |
Zdravím lidičky,
prosimvás.Jaké motorizace se dají osadit do K14?
———
Datum | 14.04.2012 |
---|---|
Vložil | Bery |
Titulek | Re: Motor do K14 |
i 1,8 turbo
———
Datum | 14.04.2012 |
---|---|
Vložil | Tomáš |
Titulek | Re: Re: Motor do K14 |
Legálně?Nenapsal jsem to tam.Mechanicky je mi jasný,že půjde víc motorů.Myslel jsem spíš legislativně.
———
Datum | 15.04.2012 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: Motor do K14 |
Legálně jen Favorit a typ podle papírů na které to budeš přihlašovat. (781.136)(5)
Kai
———
Datum | 15.04.2012 |
---|---|
Vložil | Tomáš |
Titulek | Re: Re: Motor do K14 |
Díky hoši za odpovědi.To je docela škoda,že jen favorit.Takový auto by si zasloužilo silnější motor.Třeba tu 1,8T jako má K57 :)
———
Datum | 16.04.2012 |
---|---|
Vložil | Kocour |
Titulek | Re: Re: Re: Motor do K14 |
Neplač, ono i z motoru favorita lze vykouzlit 120 koníků. Přijeď na letiště a uvidíš.
———
Datum | 18.04.2012 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Motor do K14 |
Ono se dá vykouzlit i 132 HP :-) když se chce Kocoure. Kai Čert