POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 21.04.2012 |
---|---|
Vložil | Luděk |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor do K14 |
na letiště se jedu, ale s Kaipanem
———
Datum | 10.04.2012 |
---|---|
Vložil | Tony |
Titulek | Střecha K57 |
Zdravím a prosím o radu.
Konečně jsem něco našetřil a chci si nechat ušít střechu na K57.
Sic v odkazech jsem našel čalouníka ale je kapánek z ruky.
Tak hledám něco poblíž Moravy,někoho kdo už to dělal a ví co a jak.
Našel jsem firmu Ecorra někde u Ostravy, ta už dělala jednu žlutou K57 ale nevím komu.
Podle fotek- konec spz bylo 5665.
Nebo doporučujete raděj si udělat výlet a jít do jistoty!
Dík za radu
———
Datum | 12.04.2012 |
---|---|
Vložil | patrik |
Titulek | Re: Střecha K57 |
přijeď na letiště, okoukni jak to mají ostatní, a pak si to ohlídáš u každýho šikovnýho čalouníka.
kai, kai.
———
Datum | 02.04.2012 |
---|---|
Vložil | Robert |
Titulek | Sedačky |
Zdarec, rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti, po loňském zajíždění nového Kaipoše 14ky zjišťuji, že originální sedačky jsou sice pohodlné, ale zejména jejich boční vedení je pramalé, stálo by to za trochu hlubší posez. Můžete se prosím podělit o radu, s čím jiným máte vy dobré zkušenosti? Samozřejmě za předpokladu přijatelných nákladů a pokud možno co nejmenších úprav (popř. jakých). Předem dík.
Robert
———
Datum | 03.04.2012 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: Sedačky |
Mám už 5 let sedačky FK Automotive, kde sedák je "vybraný" skoro až na podlahu. Cenově jsou už teď taky za půlku. Věšly se tam tak tak. Okoulni net , něco určitě najdeš.
———
Datum | 03.04.2012 |
---|---|
Vložil | Rosťa |
Titulek | Re: Re: Sedačky |
Ahoj,já jsem zastánce origo sedaček,jsou fakt pohodlný (i když to boční vedení ?!?!).Přitáhni se pásama.
kai,kai,...
Přijeď na letiště a můžeš si vyskoušet různé varianty.
———
Datum | 28.03.2012 |
---|---|
Vložil | Michal |
Titulek | Kaipan 57 |
Zdravím, chtěl bych se zeptat jak je to nyní s Kaipanem 57. Je ještě ve výrobě, nebo už je jen doprodej dílů a podobně? Zachytil jsem zprávu, že kvůli euronormám už ho po roce 2010 není možné zaregistrovat a ukončuje se jeho výroba. Na nic novějšího ohledně jeho osudu jsem nenarazil. Předem děkuji za odpověď.
———
Datum | 30.03.2012 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Kaipan 57 |
Je to tak. K 57 byl ukončen, ale pan Továrník Michal Hradský jisto jistě na něčem novém pracuje. Ale je to složité. Né tak něco nového postavit, ale papíry kolem. Nezávidím mu to. Ale jak ho znám, tak jistě jeho srdeční záležitost repliku Lotuse 7 má v hlavě a maká na tom. Dejme mu proto čas a uvídíš, že s něčím vyjede. Kai Jaryn
———
Datum | 31.03.2012 |
---|---|
Vložil | Michal |
Titulek | Re: Re: Kaipan 57 |
Díky za odpověď. Nezbývá tedy než doufat a nezoufat, že se tenhle kráný vůz brzo vrátí na trh. Do dílny by se hodil :-)
———
Datum | 17.03.2012 |
---|---|
Vložil | michal |
Titulek | mam zajem o díly na kaipana |
Ahoj ,hledal jsem nějaké ceny na netu a nikde jsem nic nenašel kromě celích stavebnic .Zajima mě cena kapotaže na kaipana ?! Dík za info michal email. ciz.sportcentrum@seznam.cz
———
Datum | 18.03.2012 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: mam zajem o díly na kaipana |
Kapotáže ? Jako ceny pouze kastle seriálového auta ? Ty sdělí výrobce případně tiskové odd. příslušné televize. A stará Vomáčková, domovnice a zarputilá znalkyně všech seriálových příběhů od roku 1989.
———
Datum | 19.03.2012 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Re: mam zajem o díly na kaipana |
Jirko lidi sem píšou dotazy a neznají nás a tak očekávají normální odpověd. Michale cinkni si přímo do fabriky a Michal Hradský určitě cenu prozradí. Číslo najdeš na ofic stránkách. Jinak z odpovědi Jirky si nic nedělej. To je maskot klubu a pouliční blázen co jezdí vzadu a hlídá nás aby jsme se neztratili. Kai kai
Ps : Jirko nezlob se !
———
Datum | 25.01.2012 |
---|---|
Vložil | Robert |
Titulek | Hard-top? |
Ahoj znalci zákulisí vývojového oddělení Kaipoše. Někde jsem zahlídnul, že Michal Hradský utrousil kdesi cosi o hard-top variantě střechy, nevíte o tomto něco víc? Docela by mě to zajímalo, i když po zkušenosti s realizací skutečného K16 oproti původním designovým fotkám (hlavně zadní světla), si nedávám moc nadějí, že by to mohlo být hezké.
———
Datum | 25.01.2012 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Hard-top? |
Na představení K16 Michal řekl, že nad hard topem zatím nepřemýšlí protože auto je volnomyšlekářské a patří k takovému auto plátěná střecha. a já s tím souhlasím. Taže jsem tě nepotěšil, ale je to tak. Tak kai kai Jaryn
———
Datum | 15.02.2012 |
---|---|
Vložil | Karel Pavlíkovský |
Titulek | Re: Re: Hard-top? |
Jaryne,prosím Tě,
nevím jestli jsem se Tě na to u nás neptal,ale na kolik atm.se hustí pneumatiky Kaipana 14 při té váze
jakou má? Ví to někdo. Sluníčko mě svítí do okna-příslib brzkého jara.
Díky.Karel
———
Datum | 16.02.2012 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Re: Re: Hard-top? |
No to je na každém kolik mu vyhovuje. Je to podle gum jak s nima jezdí. Já měl nahuštíno na 2,1 atm. Tam mi to vyhovovalo na delší jízdy, ale na blbnutí v zatáčkách to malinko klouzalo. o to bylo veselejc, ale občas jsem s touhle partou foukal míň abych víc v zatáčkách mohl tahat. Ale to bylo cca 1,9 atm. Kai kai Jaryn
———
Datum | 16.02.2012 |
---|---|
Vložil | Ažu |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Hard-top? |
Jaryn fouká kudy chodí. A strašně.
Je jedno, jestli před nebo po jízdě, ve dne či v noci . To potvrzuji, jen ty atm. se zdaj málo.
———
Datum | 16.02.2012 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: Hard-top? |
Nejhůř to dopadlo, když jsme jeli na Kabáty. To nám za jízdy otevřelo zadní dveře u Tranzita a málem jsme vypadli.
———
Datum | 16.02.2012 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hard-top? |
Se občas povede. Ale na ty Kabáty to bylo fakt mazec!
———
Datum | 17.02.2012 |
---|---|
Vložil | Karel P. |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Hard-top? |
Jaryne,díky za odpověď.
Koukal jsem na tu šestnáctku,ale nějak se mi nelíbí ty zadní světla a ani ty velké přední.
Jsem šťastný,že mám tu čtrnáctku.Jo,a taky mě překvapilo,že to má opět nízké přední sklo.
Karel
———
Datum | 17.02.2012 |
---|---|
Vložil | Ažu |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: Hard-top? |
Vokno je měnitelné. A menčí je lepčí , je menčí vodpor vzduchu a víc to větrá. Když foukáš...-)
———
Datum | 17.02.2012 |
---|---|
Vložil | ažu |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: Hard-top? |
Vokno je měnitelné. Menčí je lepčí a víc to větrá. Když foukáš...-)
———
Datum | 26.01.2012 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Hard-top? |
Hard-top je pěknej na vytahování se s autem před garáží. Ale prakticý to nejni. Buď ho vezmeš sebou nebo necháš doma. Když ho vezmeš, je záruka že bude celej den horko a ty ho nemáš kam dát. Když ho necháš doma je naprosto jisté že za prvnim kopcem začne lejt a bude lejt celej den.
To je dávno vyzkoušený pravidlo, jakmile složíš střechu, určitě začne pršet, když jí necháš, ani nekápne.
———
Datum | 23.01.2012 |
---|---|
Vložil | Roland |
Titulek | Kapian Tension |
Neviete niekto, co je to Kaipan Tension. Nasiel som to na diskusnych forach v zahranici , ako nejaky predvoj Kapain-u 16, dokonca s hybridnym pohonom. Nie je to nejaka vytuzena novinarska fama ? Dakujem za odpoved.
———
Datum | 24.01.2012 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Kapian Tension |
No vidim že někdo sleduje zahraniční stránky o Kaipanech. Co jsi zač chlape, že tě neznáme ?
Michal Hradský se o tom zmínil před novinářema na představení šestnácky. Ale spíš jen tak pro zajímavost. Zatim je to zhuba stejný jako kdyby řekl: Očekáváme výhledově přistání Kaipanu na Měsíci, posádku bude tvořit Luboš a Bohouš Zelenkovi, přičemž Luboš bude zastávač funci topiče a Bohouš bude nástěnkář.