POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 24.01.2012 |
---|---|
Vložil | Ažu |
Titulek | Re: Kapian Tension |
Hybridní pohon v Kaipanu není novinka, já např. používal upravený motor o výkonu cca 60 PS v kombinaci s lidskou silou cca 1,5 PS nebo ty 3 - 4 volové co mě tlačí, když upravený motor nešel.
Jinak přemýšlím o kombinaci motor - šlapadla ale neuvím jak upravit převodovku tím jedním klíčem co vlastním.
———
Datum | 27.01.2012 |
---|---|
Vložil | Kocour |
Titulek | Re: Re: Kapian Tension |
Doufej že ti nespadne řetěz, protože já tě už tlačit nebudu :-)
———
Datum | 21.01.2012 |
---|---|
Vložil | bredy |
Titulek | tachometr na K 57 |
Zdravím všechny, prosím o radu kde a čím se snímá rychlost u K 57 a zda nemá někdo k zapůjčení jehličkové raznice A U M. Děkuji v.bredy@seznam.cz
———
Datum | 21.01.2012 |
---|---|
Vložil | Tvarkýř |
Titulek | Re: tachometr na K 57 |
Snímá se elektronickým snímačem ze Škody Octavie, který nasadíš na vývod náhonu tachometru Forďácký převodovky. Pak to celý provrtáš vrtákem 3mm a zajistíš závlačkou. Poté je nutné přeprogramovat budíky aby ti to ukazovalo správně. Já osobně jsem přeprogramování budíků řešil s Michalem Hradským.
———
Datum | 01.01.2012 |
---|---|
Vložil | Tony |
Titulek | Topení K57 |
Zdravím,chci se zeptat jak máte řešené topení v K57.Stačí ventilátor a teplo od motora vedené rozvodem do ofuků nebo přidat i radiatorek , když tak jakej neboť co udává výrobce je otřesnej a velkej jako prase.
Dík za radu a odpověď
———
Datum | 01.01.2012 |
---|---|
Vložil | Ondřej |
Titulek | Re: Topení K57 |
Nemám pocit, že bych v K57 potřeboval topení. Ty 130 kW kamna, které máš před nohama, topí docela slušně. Stačí, abys měl mezi motorovým prostorem a prostorem pro nohy nějaký průduch, kterým to teplo může lézt dovnitř (jako míval blahé paměti Trabant).
Srdečně zdravím
Ondřej
———
Datum | 02.01.2012 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Topení K57 |
Čert vymyslel tohle.
Je to skvělý. Obsahuje to výměník a dvourychlostní větrák.
———
Datum | 03.01.2012 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Topení K57 |
Protože Čert je zvyklej na pořádny teplo :)
———
Datum | 11.01.2012 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: Re: Re: Topení K57 |
To je fakt, kolikrát jsem mu na podzim dejchal na záda.............
———
Datum | 02.01.2012 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Topení K57 |
Jo a ten odkaz:
https://www.eberspaecher.cz/servlet/PB/show/1049382_l1/Xeros4200.pdf
———
Datum | 05.01.2012 |
---|---|
Vložil | Kai47MKII |
Titulek | Re: Topení K57 |
..topení=mnoho kilogramů..manželka hudrovala, že jí je občas zima=vyhřívaná dečka na sedadlo Filson na 12V za 200,-Kč a už chrochtá blahem
———
Datum | 13.01.2012 |
---|---|
Vložil | Milan |
Titulek | Re: Topení K57 |
mám malinký vyrobený radiator kdyby jsi chtěl levně 724602965
———
Datum | 13.01.2012 |
---|---|
Vložil | Jarda |
Titulek | Re: Topení K57 |
Použil jsem upravené topení z lady, která jak známo topila skvěle. Pracné, ale
funguje skvěle. Z topení(měl jsem nové) jsem použil pouze dvourychlostní větrák
a radiátor. Kohout na zavírání a otevírání jsem použil jiný, protože v ladách zlobil.
Ještě jeden poznatek - topení může být umístěno výše - může to být nejvyšší
místo chladící soustavy a při správné fci chladícího okruhu voda obíhá a vše funguje. V létě sice nepoužívám - ale při případném přehřátí motoru je to další
výtaný "chladič" navíc.
———
Datum | 21.01.2012 |
---|---|
Vložil | Tvarkýř |
Titulek | Re: Topení K57 |
Toť otázka. Někdo říká, že je to sportovní auto a že topení je zbytečné. Já jsem si 57 stavěl jako auto na výlety a vím, že pokud v dešti nasadím střechu tak topení potřebuju. Bez ofuků na přístrojovce bych byl asi nervózní. Celej vnitřek se zamlží a hadrem utírat okno je únavný. Další plus je když jsem vytáhnul auto na projížďku před vánocema tak s topením to bylo super. Mám radiátor z Mazdy 626, který jsem vsadil do vyrobený hliníkový krabice na kterou jsem našrouboval ventilátor Spal o průměru asi 16cm. Výkon ventilátoru je cca 400m3 za hodinu. Topí to výborně.
———
Datum | 30.12.2011 |
---|---|
Vložil | Ondřej |
Titulek | Kaipan 57 - stabilizátor přední nápravy |
Poradíte někdo, co se dává do K57 jako stabilizátor přední nápravy ?? V bocích karoserie jsou výřezy evidentně určené pro stabilizační tyč, existuje nějaké doporučení, jak stabilizátor konstruovat ?? V originální dokumentaci o tom není aní zmínka.
Díky předem za radu
Ondřej
———
Datum | 02.01.2012 |
---|---|
Vložil | Emil |
Titulek | Re: Kaipan 57 - stabilizátor přední nápravy |
Ahoj Ondro,
ty výřezy jsou rezidua po jinak umístěném hřebenovém řízení na prvních stavebnicích. Rozpracován stabilizátor má např. Michal Kalinský na svých stránkách, nainstalován ho má více lidí a dávají to odspodu pod nápravu.
———
Datum | 13.01.2012 |
---|---|
Vložil | Milan |
Titulek | Re: Kaipan 57 - stabilizátor přední nápravy |
Musíš si to nechat zpočítat a nechat vyrobit. Já jsem to tak udělal a musím přiznat že je to fakt poznat, ale jedna věc ještě, musíš mít i stabilizátor v zadu jinak to nebude fungovat . Tam jsem použil s Alfi, a dobře tam sedí úplně přesně, nekteří KAI KAI se také inspirovali. Můžeš se klidně zajet podívat není problém.
———
Datum | 26.12.2011 |
---|---|
Vložil | Franta |
Titulek | Disky |
Ahoj,
chystám se v příštím roce postavit Kaipana 14 a hledám disky které by se mi líbily. Mám již něco vybráno ale mají rozteč šroubů 4x100 a já mám náboje 4x98. Je nutné koupit nové náboje nebo máte někdo nějakou "fintu" jak to spolehlivě namontovat?
Díky moc za radu.
———
Datum | 27.12.2011 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Disky |
Jsou speciální šrouby a ty srovnají tu rozteč. Jsou to tzv s plovoucí hlavou.Takže můžeš tam dát 4/100, ale díly jsou na to levné tak klidně kup nové. Já to tak udělal a ze starého Fa jsem použil jen doklady a celé jsem stavěl z nových dílů. Při provozu to pak oceníš.Zjisti si ceny a uvidíš. Kai Jaryn
———
Datum | 31.12.2011 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: Disky |
Já jsem vyměnil stávající 98 náboje za 100 včetně zadních bubnů. Je dobré na starém předním náboji vyměnit ložisko tak tam nalisuješ i nový náboj se 100 děrama je to celkem laciné.
Já jsem měnil zadní bubnové komplety za kotouče a mám je celé k prodeji se 100 roztečí . pokud bys jměl zájem zavolej 602457184, jsou skoro nové, jsem z Ledče n Sázavou.
Jinak disky koupíš nové 5ks na www.alubazar.cz
Kai Luboš
———
Datum | 28.11.2011 |
---|---|
Vložil | Milan |
Titulek | podvozek |
Pánové spolu s Gagarinem jsme se rozhodli pro výrobu zadní nápravy. Gagarin již kreslí výkresy pro výrobu komplet zadní nápravy.
Klec kolem diferenciálu spodní a horní ramena a těhlice. Je to celkem 7 dílů které se řádně spojí a klec přivaří k rámu.
Na jedné straně silembloky a na druhé unibaly.
Tato náprava je již vyzkoužená na mém voze. Pokud budete mít zájem, tak se hlašte. !!!!!!!
———
Datum | 13.03.2024 |
---|---|
Vložil | Jan |
Titulek | Re: podvozek |
Ahoj měl bych zájem šlo by víc info ? Na hp650@seznam.cz
———
Datum | 21.11.2011 |
---|---|
Vložil | Luděk |
Titulek | kaipan 57 |
Zdravím pořídil jsem si 57 a zdá se podvozek dosti neklidný, vůbec nesedí. Chci se zeptat na nějaký kontakt na jiné tlumiče či jiný podvozek. Díky za info.
———
Datum | 22.11.2011 |
---|---|
Vložil | patrik |
Titulek | Re: kaipan 57 |
já mám avouk.com
———
Datum | 22.11.2011 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: kaipan 57 |
On totiž podvozek každé padesátsedmy se zdá velmi neklidný.