POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: Zadní světla

Konektorem :-)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Zadní světla

Beruško. Koukám stavíš jako zběsilá a technicky jsme na tom stejně ? -))

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Zadní světla

Abych pravdu řekla,tak staví spíš Martin. Jednak elektrika není zrovna moje silná stránka a když jsem viděla tu změť kabelů tak bych to asi dohromady nedala do konce života a za druhé musím na sebe dávat pozor, abych neublížila našemu mrňouskovi.Ale Martin se v tom úplně vyžívá.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Zadní světla

Čerte děkuju moc za radu, strašně jsi mi pomohl. :-)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Zadní světla

Konektory mají ve škodovácké prodejně -zvlášť patici a do toho nastrkáš piny- koupíš tamtéž.A dej tam pořádný nový dráty aby se ti kurňa neucpávaly.Kai

Datum
Vložil
Titulek

Re: Zadní světla

Já konektory nepoužívam. Dráty motam rovnou na sebe pomocí bambule a koukam na to zblízka tim okem co mam na konci. Takže ve tvym případě to bude fakt problém....

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Zadní světla

Mílo u mě to problém asi fakt bude,ale Martin si s tím určitě poradí.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Zadní světla

Jestli dokáže zvednout ze země oříšek, tak dokáže i tohle.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Zadní světla

Oříšek je pro začátečníky, já už jsem trochu dál.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Re: Zadní světla

Tak to vidím tak, že ve volných chvilkách vybíráš zrnka máku z popela.

A na brigádu jezdíš srážet kokosáky na Filipíny...

Datum
Vložil
Titulek

doplňek

Jo ještě bych potřeboval vědět jaký můžu použít ET. Chtěl bych koupit něco se širokým límcem.Díkes

Datum
Vložil
Titulek

Re: doplňek

Zadej si do vyhledavače jak se měří ET amůžeš si to přesně naměřit dle tvý stavby, ale standard je ET 35

Datum
Vložil
Titulek

Zadní kola na K57

Čau borci. Mohl by mi někdo poradit jaký nejširší kola se dají dát na zadek na K 57, aniž bych musel upravovat blatníky? Prostě aby byla guma co nejtěsnějš u lemu, ale nedrhlo a tak. Předem díky za odpovědi

Datum
Vložil
Titulek

Re: Zadní kola na K57

čau Martine, já mám v zadu pneu Toyo Proxes v rozměru 245/40-16, ale šířku ráfku ani ET nevím (disky revolution od Irmsheru) a je to tak naknop, myslím že širší už by bez úpravy blatníků nešly.

Datum
Vložil
Titulek

manžeta páček blinkrů K14

Zdar borci, naveďte mě jakou mám koupit manžetu na páčky blinkrů a stěračů do Michalovo nerezového sloupku řízení na K14 ?

Datum
Vložil
Titulek

Re: manžeta páček blinkrů K14

Felda

Datum
Vložil
Titulek

Úchyt střechy

Zdravím.
Potřeboval bych poradit.Ještě nemám střechu a připravuji K57 na lak.Po laku chci namontovat cvoky na uchycení střechy v zadní části.To proto,abych to nemusel za nějakej čas zase kuchat.A proto se ptám,co je to a kde je to k sehnání.A nebo to je obyčejnej cvok,ale ten tolik asi nevydrží.Dík za radu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Úchyt střechy

Seženeš to u Michala má to skladem , tak mu stačí zavolat a on ti to pošle, ale jinak farjeři jezdí bez střechy.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Úchyt střechy

Jmenuje se to TENAX a lze to koupit také např. na
https://www.lodniprislusenstvi.cz/shop/patentky-tlacitka/prislusenstvi/tanex-bezpecnostni-uzavery.html
Zdravím
Ondřej

Datum
Vložil
Titulek

Re: Úchyt střechy

https://www.akros.cz/search.asp?EXPS=tenax

Datum
Vložil
Titulek

Re: Úchyt střechy

Ahoj Tony,
jo, je to z lodí. A mám tu německou střechovici a slídu, tak je k mání, akorát teď hned nevím za kolik.

Datum
Vložil
Titulek

držák motoru

moc děkuji všem za názory, jak tady, tak na email. Vesměs všichni s padesát sedmami a origo držákem řešili, řeší, nebo budou řešit tento problém. Já jsem vyrobil plotnu držáku se 6mm plechu a vystužil ramena tak, aby se síla přenášela co nejvíce ke šroubům na motoru a budu sledovat a kontrolovat.... doufám že už to vydrží :) ještě jednou díky za odborné názory a praktické rady

Datum
Vložil
Titulek

Re: držák motoru

Včera jsem udělal inspekci Agáty a držák mám naprasklej asi 1cm taky. Horší je, že i oko uložení spodního ramene zadní nápravy je v místě přivaření ke kastli (Patrik ví o čem mluvím) naprasklé taky. Doufám, že to vydrží do Hradce a zpět. Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

držák motoru

vážení přátelé,
z důvodu klepání převodovky o rám na K57 jsem dnes přešel k instalaci tvrdých silentbloků od rubeny (podotýkám, že doposud jsem jezdil cca 2 sezony na měkkých- originál škoda) na převodovku i oba držáky motoru. Při výměně jsem zjistil že pravý držák motoru je na dvou místech zlomený- viz fotky, které jsem na pár dní umístil na Rajče.Vyrobit nový držák je ta nejmenší věc, nicméně bych rád zjistil co bylo špatně, popřípadě jakých chyb se při zhotovení nového držáku motoru vyvarovat. Podle detailní prohlídky usuzuji, že se držák nezlomil najednou, ale praskal postupně- některá místa mají čistý lom a některá jsou již orezlá.Pokud jste se někdo s něčím podobným setkal, rád uvítám jakákoliv vaše mínění či radu ať už sem do diskuze, či na můj mail gregor.radek@gmail.com
děkuji radek

Datum
Vložil
Titulek

Re: držák motoru

Čus Radku, koukal jsem na fotky a přesně takhle mi prasnul ten držák taky. Dodnes si myslím, že to bylo vlivem srážky mého Kaipana s Chorvatským obrubníkem. Možná na to bude mít vliv i uložení motoru a převodovky. Podívej se do projektu X a v mých fotkách tam najdeš nové uchycení převodovky ( navedl mě na to Jarek z Ostravy kterej to má udělaný podobně , ale má to podstatně nižší ). Řešil jsem problém s prasklým držákem motoru a s uchycením převodovky za koncový hliníkový díl. U té převodovky docházelo vlivem výkonu mého auta, že to mezi tou litinovou a hliníkovou částí povolilo a začalo to protejkat. Držák motoru jsem zavařil, uchycení převodovky předělal a je už druhou sezónu klid a to si myslím, že s tím autem dělám větší psí kusy než ty. Tvrdý silendbloky nemám a ani je nechci, nikde mi nic netluče. Měl byh strach, že to bude pak ještě větší kostitřas než je to teď. V Hradci dáme kus krkovičky pár piv a budeme chytřejší.

<< 24 | 25 | 26 | 27 | 28 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER