POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

držák motoru

moc děkuji všem za názory, jak tady, tak na email. Vesměs všichni s padesát sedmami a origo držákem řešili, řeší, nebo budou řešit tento problém. Já jsem vyrobil plotnu držáku se 6mm plechu a vystužil ramena tak, aby se síla přenášela co nejvíce ke šroubům na motoru a budu sledovat a kontrolovat.... doufám že už to vydrží :) ještě jednou díky za odborné názory a praktické rady

Datum
Vložil
Titulek

Re: držák motoru

Včera jsem udělal inspekci Agáty a držák mám naprasklej asi 1cm taky. Horší je, že i oko uložení spodního ramene zadní nápravy je v místě přivaření ke kastli (Patrik ví o čem mluvím) naprasklé taky. Doufám, že to vydrží do Hradce a zpět. Kai Čert

Datum
Vložil
Titulek

držák motoru

vážení přátelé,
z důvodu klepání převodovky o rám na K57 jsem dnes přešel k instalaci tvrdých silentbloků od rubeny (podotýkám, že doposud jsem jezdil cca 2 sezony na měkkých- originál škoda) na převodovku i oba držáky motoru. Při výměně jsem zjistil že pravý držák motoru je na dvou místech zlomený- viz fotky, které jsem na pár dní umístil na Rajče.Vyrobit nový držák je ta nejmenší věc, nicméně bych rád zjistil co bylo špatně, popřípadě jakých chyb se při zhotovení nového držáku motoru vyvarovat. Podle detailní prohlídky usuzuji, že se držák nezlomil najednou, ale praskal postupně- některá místa mají čistý lom a některá jsou již orezlá.Pokud jste se někdo s něčím podobným setkal, rád uvítám jakákoliv vaše mínění či radu ať už sem do diskuze, či na můj mail gregor.radek@gmail.com
děkuji radek

Datum
Vložil
Titulek

Re: držák motoru

Čus Radku, koukal jsem na fotky a přesně takhle mi prasnul ten držák taky. Dodnes si myslím, že to bylo vlivem srážky mého Kaipana s Chorvatským obrubníkem. Možná na to bude mít vliv i uložení motoru a převodovky. Podívej se do projektu X a v mých fotkách tam najdeš nové uchycení převodovky ( navedl mě na to Jarek z Ostravy kterej to má udělaný podobně , ale má to podstatně nižší ). Řešil jsem problém s prasklým držákem motoru a s uchycením převodovky za koncový hliníkový díl. U té převodovky docházelo vlivem výkonu mého auta, že to mezi tou litinovou a hliníkovou částí povolilo a začalo to protejkat. Držák motoru jsem zavařil, uchycení převodovky předělal a je už druhou sezónu klid a to si myslím, že s tím autem dělám větší psí kusy než ty. Tvrdý silendbloky nemám a ani je nechci, nikde mi nic netluče. Měl byh strach, že to bude pak ještě větší kostitřas než je to teď. V Hradci dáme kus krkovičky pár piv a budeme chytřejší.

Datum
Vložil
Titulek

Re: držák motoru

i mě se to takhle rozštíplo, nechal jsem to udělat z tlustšího a je klid, a těch tvrdej silentbloků se neboj, funguje to, jinak má Martin pravdu, dáme kus krkovičky s pííííívem a budem chytřejší a o dvacet koníků silnější motory.

kai, kai.

Datum
Vložil
Titulek

Re: držák motoru

Zdravím,
musím se přidat. mě to taky prasklo. Problém je jednoznačně v tom, že držák je přichycený za tři šrouby do bloku motoru a ty jekly který vedou k silentbloku začínají přesně uprostřed mezi těma šroubama. Na místě kde jsou jekly přivařeny k plechu se tak koncentruje napětí a časem dojde k únavě materiálu. Tuhými silentbloky se to jenom urychlilo. Navrhuji to vystužit tak aby napojení jeklů se rozložilo co nejblíže k šroubům do bloku motoru. Musel jsem to taky tak udělat. Nutno říct, že když se na to člověk podívá tak je to jasná konstrukční chyba- prostě to prasnout muselo dříve či později. Otázkou je pokud vystužím držák co se uklepe dalšího :-))

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: držák motoru

celej problem s praskanim drzaku je v ulozeni prevodovky a v uhlu silentbloku vuci motoru.mel by byt do vecka a ne na plocho.pod prevodovku jsem dal obdelnikovej silentblok a u motoru zavodni silentbloky a je klid

Datum
Vložil
Titulek

Cuká to

Zdárek kaipanisti. Mám dotaz, možná jste se s tím taky někdo setkali. Mám K14, tudíž motor Favorit karburátor. Po nedávném zprovoznění nového Kaipoše se mi podařilo přehlédnout stav benálu v nádrži a vyjet ji do sucha, tudíž nejspíše jsem asi i nasál trochu starého bordelu (troška se objevila na filtru).

Každopádně auto nyní po ohřátí (za studena to nedělá) v nižších otáčkách (2-2500) cuká, když přecházím z lehkého plynu a chci víc zrychlit. Jakmile se dostanu trochu vejš, cukání zmizí, asi to zapojí jinou nebo další trysku a benzinu je pak už dost. Nebo pak při volnoběhu trochu kolísají otáčky. Netušíte, co by mohlo být přicpáno a kde na karboši to najdu?

Dík za tipy.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Cuká to

Čauky. Je to určitě na karbeci. Musíš vyndat trisky a vyčistit. Hlavně si dej na bentínové hadičky filtr. Dělají různé jemnosti. Práce cca na hodinu. Tak kai kai jaryn

Datum
Vložil
Titulek

Re: Cuká to

Jak napsal MOMOstvořitel. Vyčistit karbec, trysky máš pod filtrem a taky pod víkem plovákové komory když povolíš ty čtyři šrouby. Bacha na těsnění. Jinak schéma karburátoru stáhneš na netu, žádný problém.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Cuká to

Tak jen pro ty, co to budou číst až sem, v karbeci to nebylo (vyčistil jsem, vyměnil možné membránky). Přešel jsem tedy k elektrice a po výměně svíček je to ok.

Datum
Vložil
Titulek

Vítr

Zdravím Kaipanisty.
Není někdo kdo by měl nějaké plexisklové prodloužení obou stran předního skla?
Strašně z boků fouká.
Vím,že placatka a špunty do uší jsou také řešením,ale jen částečným.
Díky za rady.
Punťa.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Vítr

Čauky já jsem si koupil hezké nábytkové panty v Obi a plexi jsem si koupil a sám vyříznul a naohýbal. Nevím odkud jsi, ale v českých Budějovicích je firma a ta mi je podruhé naohýbala a nařezala za 400 kč. A byly super. Jaryn

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Vítr

Zdravím,Jaryne,
díky za radu.Mohl bys mě případně poslat foto těch plexiskel a adresu firmy v Č.Budějovicích?
Já bydlím v Říčanech u Brna.Hned bych tam jel s objednávkou.
Díky.
sony.p@seznam.cz

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Vítr

Ještě jsem chtěl dodat,že mám Kaipan 14 s vyšším sklem a plátěnou střechou z patnáctky.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Vítr

Fotky nemám ale výkresy jo. Klidně ti to nechám udělat a příští týden jedu do Mikulova tak by jsme se mohli sejít a předal bych ti je. Je to plexi docela velký a ve spodní části ohnuté. U mě fungovalo dobře. měl jsem taky vysoké sklo a střechu jsem si nechal šít v Praze. Umí ji totiž peckovou za 22 tisíc a měl jsem dveře na pantech a jezdil jsem třeba jen s dveřma a pak nefouká skoro vůbec. Jaryn

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Vítr

Zdravím,Jaryne,
moc díky za ochotu.Dostal jsem se k počítači až dnes,takže jestli to stihneš,nechej prosím,ty plexiskla udělat.
Pro rychlejší domluvu srazu posílám mobil: 731861228

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Re: Vítr

Ahojky. Tel mám uloženej. Dal jsem ji je do výroby tak uvidím zda to zvládnou do zítra. Jinak 16 září tam jedu znova tak kdyžtak pak nebo ti je pošlu poštou. Jaryn

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr

Zdrávas,
ten 16.9.,se mi zdá ideální.Jednodušší než to balit a posílat.
Nevím kudy přesně pojedeš,ale pokud poblíž,jsi k nám pozvanej.Také bys koukl na toho našeho Kaipíka.
Zatím velkej dík.
Punťa.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr

OK. těším se.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr

Zdrávas,Jaryne,
jak ten zítřek bude probíhat? Stavíš se dopoledne,nebo až zpět?
Případne,prosím,zavolej. Dám Ti přesnou adresu.
Díky.Punťa.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Vítr

Koukni do galerie na 3 sraz v Českém Krumlově a koukni na 6 fotku nahoře. Ten žlutej byl můj Kaipan a jsou tam Ty plexi na něm nandané. Tak si fotku stáhni a zvětši a dej vědět. Jaryn

Datum
Vložil
Titulek

Re: Vítr

Fouká ????
No, Kaipan je auto pro Muže !!

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Vítr

Tak to nevím proč ho máš Ažu Ty! když jsem Tě viděla tak jsi mi přišel jako dítě!

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Vítr

To dělají ty plenky, jinak je to chlapák

<< 25 | 26 | 27 | 28 | 29 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER