POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 26.10.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Rychloměr |
Kai, já jsem použil Hall Sensor p/n: 357 919 149. Je to čidlo ujetých kilometrů z Fábky a jde přímo našroubovat výstup z převodovky na mechanický náhon tachometru Káčka (Fávo). Pak už libovolným tachometrem počítáš impulzy. Budíky mám VDO včetně rychloměru.
Ať se stavba daří. Kai Čert
PS: když budeš chtít foto pošli mail na martin.skoda(zavináč)aet.cz
———
Datum | 29.10.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Rychloměr |
Jiné řešení ( sice ne tak elegantní ,ale jednodužší ) a plně funkční.
Přímo do kloubu poloosy na straně převodovky jsem navrtal pětku dirku, jenom asi 3-4 mm hlubokou (neprovrtat turch až dovnitř ). Zalepil jsem tam malinkatej neodymovej magnet. Na kousek hliníkovýho vinglu jsem přidělal ten snímač co dávaji k tomu budíku a přišrouboval k převodovce. Funguje to bezvadně.
První pokus byl ten, že jsem ten magnet zavrtal přímo do kotouče hned u náboje. Samozřejmě to fungoval taky, ale po nějakejch kilometrech to vždycky přestalo fungovat a za chvíli to zase šlo. Nemoh jsem najít závadu, byl jsem z toho na prášky. Až pak mi docvaklo že každej magnet od určitý teploty přestává fungovat, takže když jsem trošku víc brzdil...
———
Datum | 19.10.2010 |
---|---|
Vložil | markus |
Titulek | poradíte? |
Zdravím Vás pánové, včera, jak jinak než u piva, jsem řešil spoustu věcí s Vašim kamarádem Jardou Hlatkým, který když slyšel moje dotazy tak neváhal a řekl mi at napíšu Vám na fórum, že jsou tady samý v pohodě lidi, což sám vím, protože s některými sem se již setkal, tehdy jsem jezdil červenou audi gt coupe, nyní jsem od rodičů koupil vw golf iv gti, vše je v pořádku a o tom, že bych chtěl z 200ps zvednout na 300ps Vás zatěžovat nebudu :-) , ale chtěl bych tam dát 6-ti kvalt, na netu jsem ho našel cca za 11 tis, ale nevim jestli mě bude čekat výměna poloos, popř jiných věcí, dál nevím jak je to tady u toho auta s kulisou řazení, zdali je v převodovce nebo kde...
když se někdo budete nudit, tak mi prosím napište, děkuji moc a oktanům zdar, Markus
———
Datum | 23.09.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Pár dotazů |
Zdravím všechny, právě provádím montáž K14 a v průběhu se mi zjevují různé drobnosti, které řeším. Chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti v pár věcech:
- při likvidaci pozůstatků Favorita, potřebovali jste pro konečné přehlášení na Kaipana potvrzení o ekologické likvidaci původního auta, nebo je to jedno?
- marně pátrám v návodu, jak a kam umístit páčku táhla, které uvolní pojistku kolíku kapoty. U aut bývá obvykle někde pod volantem na nějakém čepu, jak jste to řešili tady? Možná nějaké foto by bodlo
- při usazování kastle a kapoty, jak jste vyměřovali díry kam přichytit panty kapoty? Mně se zdá když nasadím kastli i kapotu, tak na panty nevidím a nedosáhnu, abych mohl označit díry pro matice přesně. Při mé šikovnosti se jen tak odhadem netrefím
Díky za inspiraci.
———
Datum | 23.09.2010 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: Pár dotazů |
1- nevím, za mě to nebylo, snad poradí jiní
2- letos nově to vyřešili někteří předěláním - montáží bezpečnostních sportovních (závoďáckých) uzávěrů kapoty rovnou do kapoty. Vypadá to dobře a navíc je jistota ( sice dražší ), že se to v kilu chraňbůh nevotevře. Budu to asi v zimě dělat taky.
3-odpoví jistě zručnější - záleží zda panty venkovní (Škoda 1000 MB ) nebo původní.
———
Datum | 24.09.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Pár dotazů |
Ad 3 - panty původní, skryté vespod. Ty venkovní se mi upřímně nelíbí.
———
Datum | 24.09.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Pár dotazů |
Zámek kapoty se vyměřuje blbě, když už ho tam musíš mít tak ho dej na železnou destičku a tu teprve alespoň na 3 závitový nejty do haubny. Do destičky velký díry a podložky aby to šlo štělovat. Je to potřeba, 2x přejedeš přes kanál a už to nejde otevřít nebo zavřít.
Osobně jsem dvě sezóny odjezdil s hrůzou že to jednou povolí. Když vidíš jak to drží zespoda v tom laminátu... A dovedeš si představit co by udělala ve dvoustovce takováhle plachta. Už bych to tam nedal !
Co se týče pantů, daji se docela dobře vyměřit při trošku zvedlý haubně. Jsou tam oválný díry, nemusíš bejt až tak přesnej. Muj názor je že ty původní jsou fakt lepší, protože držeji do rámu a dělaji ten celek celej takovej tužší. Tisícovkový panty držeji jenom v laminátu. I u kufru to trošku dělá neplechu, natož u takovýhle haubny, ale některý kluci to maji a tvrděj že to nezlobí.
———
Datum | 27.09.2010 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: Re: Pár dotazů |
Roberte, všimni si rozdílných názorů a rad ::::
já - kdyby se v kilu kapota otevřela
Lopatěv - co by v dvoukilu taková plachta ...
odpověď :
já : přes plný plyn by se vůz do 50m zcela zastavil
Lopatěv: při otevření se vůz vznese prudkým stoupáním
na cestovní hladinu 15000 stop a plynule pokračuje dál na jih...
———
Datum | 29.09.2010 |
---|---|
Vložil | Robert |
Titulek | Re: Re: Re: Pár dotazů |
Je vidět, že každý má jiné horizonty. Brzo bude někdo hlásit nízké průlety 1m nad dálnicí :-)
———
Datum | 26.09.2010 |
---|---|
Vložil | Rosťa |
Titulek | Re: Pár dotazů |
1.likvidaci nepotřebuješ - K14 je přestavba,zůstane ti stejný velký techničák
2.uzávěr kapoty doporučuju udělat sportovní,byl jsem první a jsem na to hrdej :-) ,je to jednoduší a bezpečnější.
3.já mám venkovní panty z Cobry a jsem maximálně spokojen,hlavně u kufru je to lepší.Originální panty překáží a nemůžeš tolik naložit kufr,což je dost podstatný
V sobotu 13.listopadu bude schůze klubu v Krupce,můžeš přijet a zeptat se na cokoliv,rádi poradíme.
Kai,kai,...Rosťa.
———
Datum | 29.09.2010 |
---|---|
Vložil | Robert |
Titulek | Re: Re: Pár dotazů |
Koukal jsem na netu na ty uzávěry kapoty, ale zdají se mi trochu chatrné, do čeho se upevní ten šroub? Asi nejlíp by to šlo do té příčné hrazdy přes motor. U některých jsem na Kaipanu viděl takové hezké černé úchyty zapuštěné do kapoty, ale na netu je nemůžu najít, nemáte někdo odkaz?
———
Datum | 30.09.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Re: Pár dotazů |
Kai, černé úchyty kapoty existují ve variantě bez i se zámečkem a občas je pro zájemce objednávám. Link: https://www.aerocatch.com/ stojí cca 1600,- a 2000,-. Je to asi to nejlepší co na haubny existuje. KAI Čert
———
Datum | 30.09.2010 |
---|---|
Vložil | Robert |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Pár dotazů |
Díky za odkaz, není to ale zrovna láce :-( Ale vypadají fajnově. Má někdo ty jednodušší plechové? Viděl jsem je za ca 400 i v barevným eloxu nebo nerezu, drží to dobře?
———
Datum | 06.10.2010 |
---|---|
Vložil | Rosťa |
Titulek | Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů |
Mám ty obyčejné- jednodušší a drží dobře (už dvě sezóny).A šrouby jsou v té příčce.
———
Datum | 03.10.2010 |
---|---|
Vložil | Jura |
Titulek | Re: Pár dotazů |
Zdravím, k té dvojce, já tam mám původní zámek z favorita, ale ještě nejsem v provozu takže nevím jak se to chová, ale pokud to půjde, tak ho tam nechám, protože mi přijde škoda vrtat tak krásnou kapotu a rušit její linii takovejma ohavama. Lanko sem si zavedl k nohám a pod volantem sem si vlevo navařil kousek pásoviny a přišrouboval to tam a drží bez problémů a je k tomu krásnej přístup. Když napíšeš mail, tak ti pošlu foto.
———
Datum | 06.10.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Pár dotazů |
Kai nechci ti kazit radost z favoriťáckého zámku. Na prvním K14 ho máme do dneška. Nejistota s otvíráním haubny (za jízdy vyskočí a když ji potřebuješ otevřít tak drží jak přišroubovaná) a hlavně bezpečnost mně donutili ohlížet se po jiném provedení. Netvrdím, že AeroCatch je jediné správné a krásné řešení, ale považuji ho za optimum. Dá se nalakovat do barvy a existuje i zápustná varianta, která neruší tolik linie vozu. Toliko k těm ohavám. Kai Čert
PS: na jaře jsem to narval čelně do stromu, který byl až v úrovni kapličky a haubna se ani nehnula.
———
Datum | 06.10.2010 |
---|---|
Vložil | Jura |
Titulek | Re: Re: Re: Pár dotazů |
Dobře, je fakt, že se asi nejvíc bojím toho, že to neudrží. . . Mohl by jsi mi poslat nějaké detailní fotky na zeletik@seznam.cz ? Na jaře bych si to tam třeba namontoval . . . Děkuju
———
Datum | 04.10.2010 |
---|---|
Vložil | Ivan |
Titulek | Re: Pár dotazů |
Dej to do zběru něco zaplatěj nech si učtenku.
———
Datum | 07.07.2010 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Lakovna |
Kdyby jste někdo potřeboval nalakovat Kaipana tak mám šikovného lakýru, kontakt: info@aquaservis.cz
Kai Luboš
———
Datum | 08.07.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Lakovna |
Musím potvrdit opravdu super. Kai Čert
———
Datum | 12.07.2010 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: Re: Lakovna |
Fakt dobrý. Na to že to je štětkou, paráda. Jen bych tam dal jinej vzorek toho válečku. Ty třipytivé flitrové listové vzory válečku na stěny letěly tuším kolem roku 75-76. To byla už i Hermanová stará.-)))
———
Datum | 19.07.2010 |
---|---|
Vložil | Jarda |
Titulek | Sedačky 57 - posunovací mechanismus |
Zdravím Vás pánové,
jsem v závěrečné fázi stavby 57 a teď
potřebuji vyřešit uchycení a posouvání
sedaček. Vzhledem k tomu, že měřím
193 cm, potřebuji aby mechamismy
byly co nejnižší a přitom spolehlivě
fungující. Nemáte někdo typ z jakého
auta to použít. Mám orig. sedačky
kaipan. Díky za odpověď
———
Datum | 22.08.2010 |
---|---|
Vložil | Martin Krumlov |
Titulek | Re: Sedačky 57 - posunovací mechanismus |
Ahoj, koukni na posun sedačky ze Sierry, jsou bytelný a po úprave i docela dost nízský.
———
Datum | 25.08.2010 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Sedačky 57 - posunovací mechanismus |
Dají se koupit posuny sportovní a jsou vysoké 4 centimetry. mají je třeba v autodesignu v Českých budějovicích. Když tam zavoláš(stránky mají) tak ti je pošlou i na dobírku a stojí na 1 sedačku kolem 500 kaček. osobně je tam taky mám a jsou fakt dobrý.
———
Datum | 05.07.2010 |
---|---|
Vložil | radek |
Titulek | kotouče na K57 |
jaký průměr předních kotoučů používáte na K57? 240 nebo 260? díky moc za odpověď