POTŘEBUJETE PORADIT ?
NEVÍTE SI RADY ?
NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.
Diskusní téma: Technická podpora
Datum | 28.05.2010 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Pro nejdůležitější díly ber origoš ŠKODA - benzín pumpa, alternátor, starter, rozdělovač, brzdy,těsnění pod hlavu, o motorových částí ani neuvažuj , atd
Ze zkušenosti ty neorigoše odejdou viz 2 pumpy za sebou Koštickej, starter Tuma atd.
Pak se ti to ušetření prodraží, protože koupíš stejně originál Jestli chceš ušetřit tak rači zrepasuj starší originál.
Luboš
———
Datum | 02.06.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Díky za tipy. Naštěstí, tyhle díly mám v pořádku (motor je jen tak tak zajetej), spíše pátrám po dílech podvozku, řízení apod., které stihly vespod zrezivět.
———
Datum | 01.06.2010 |
---|---|
Vložil | Nimra |
Titulek | Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Úplně mimo téma - zaujalo mne Vaše jméno - neděláte náhodou v SachsenFonds? Pokud ano, pak se známe - dělal jsem pro Vaši firmu na jednom projektu v letech 2005 - 2006 (ten projekt začínal na A a firma, kde jsem tenkrát pracoval, začínala na R)
———
Datum | 02.06.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Favorit - zdroj náhradních dílů |
Ano, je to tak. Pokud budete mít chuť, napište mi na mail robert.pastuszek(zavináč)seznam.cz, rád s Vámi pokecám o Kaipanu.
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Favo převodovka |
Tak a ještě jeden dotaz. Tak jak jsou fabricky rozdělené převody, téměř se nedá ani zařadit 5. stupeň aby to motor utáhl. Pokud jste tedy měnili 5. (a asi i 4.) stupeň za kratší, podělíte se o info odkud kratší převody máte, popř. kde tuhle úpravu převodovky dělají?
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Šimi |
Titulek | Re: Favo převodovka |
Právě řešim opačnej problém.Mám zkrácenou převodovku a s motorem který mám teď v autě jezdim stále na 4 a 5 rychlostní stupeň.Na dálnici mi při 165km otáčky zpadnou do omezovače a auto víc nejede i když by při těžšim převodu jel stále dál.Když budeš mít zájem,tak převodovku budu prodávat.Jedná se hlavně o stálý převod který se používal na okruzích pří Pick up freestyle seriálech.Molibdenové synchronní kroužky atd.
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Favo převodovka |
Tady je to co člověk to názor.
Pokud máš neupravenej motor a normální stálej převod 3,96 tak na pětku zapomeň.
Když dáš stálej převod z pickupa 4,16 nebo 4,24 je to lepší, ale pořád bude rychlejší čtyřka.
Potom existuje něco okolo 4,4 - bylo to z elektromobilu Favo a nedá se to sehnat.
Potom bejvá k sehnání 4,5 - ten je dost běžnej ale už je to zakázkový tak je to dražší.
A to co ti nabízí Šimi je na zakázku dělanej 4,86 (má to ode mně) .
Další cesta kterou se dal třeba Čert je zkrátit jenom pětku.
Je to alchymie.
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Favo převodovka |
Chlapi, díky za nápady. Motor mám poladěnej od Sportmotoru (snad prý 56kW) a na 1,2,3 a snad i 4 to táhne přijatelně. Jen ta 5 je tam jako bych s tím chtěl jet 200. Takže o stálém převodu jsem neuvažoval, spíš jsem se zajímal jen o tu 5ku. Nemáte prosím nějakej kontakt na Čerta?
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Re: Re: Favo převodovka |
Kai Roberte. Kontakt na mě martin.skoda(zavináč)aet.cz nebo +420 603461763. Pravdu mají oba (Šimi i Lopatěv). Záleží na použitém motoru :). Na tvůj výkon motoru bych doporučil minimálně stálý převod 4,4 možná by vyhověla i jen ta kratší 5ka. Dělali mi ji v TOMMÜ a umí obě varianty.
Kai Čert
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Jak se jej zbavit? |
Mám dotaz, který jste museli již řešit všichni. Když už budu mít favorita bez kol a náprav, jak se jej zbavit? Jak jste jej odvezli vy, předpokládám že bude asi obtížné jej jen tak po zemi vyvléct na odtahovku, mají tedy tyhle firmy nějaký vlastní podvozek, na který se kastle naloží a po něm natáhne na korbu? děkuji předem za zkušenosti.
———
Datum | 10.05.2010 |
---|---|
Vložil | Šimi |
Titulek | Re: Jak se jej zbavit? |
Když to vezmou čtyři CHLAPI do teplech a posaděj to na trochu bytelnej běžnej vozejk , tak to odvezeš do šrotu a tam už většinou maji ještěrku , bterou Ti to sundaj vidlema.Tak jsem to řešil já.
———
Datum | 11.05.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Jak se jej zbavit? |
My jsme přijeli s kontejnerem , spustili jsme ho na zem. Předek jsme tam normálně ve dvou nadhodili a pak jsme to prachsprostě celý odpajcrovali dvouma trámkama. Bylo to tam ve dvou za pět minut.
Jinak ve dvou lidech se dá ta kastle normálně kutálet - takhle jsme jí přemisťovali po zahradě.
———
Datum | 06.05.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Levné přitvrzení zadních tlumičů |
Jelikož jsem se z posledního srazu vrátil s totálně prošoupanými zadními podběhy, musel jsem se okamžitě pustit do následující úpravy.
Vzhledem ke své vrozené šetrnosti ( hraničící s lakomstvím) jsem okamžitě zavrhl variantu nákupu speciálních tvdších pružin.
Takže jsem vymyslel jinou variantu, a myslím že jsem postupoval velice..., velice..., no velice dobře.
Demontoval jsem tlumiče a pružiny jsem zkrátil o 1/3, tedy o čtyři závity. To je asi o 10 cm. Konce jsem nahřál autogenem a sklepal aby pasovaly do pukliček.
Koupil jsem sadu horních pukliček za 70 kč a v kůlně jsem našel kus tenkostěnné sedmdesátkzy trubky. Z trubky jsem nařezal 10 cm dlouhé kusy a navařil zezhora na pukličky.
Pak jsem to znovu složil. Péro - guma - puklička s navařenou trubkou - normální puklička - matka.¨
Namontoval jsem to. Když si zahoupu, hodně to ztvrdlo, ale ještě jsem se nesvezl - je hnusně.
Celkové náklady 70 kč.
———
Datum | 06.05.2010 |
---|---|
Vložil | Jirka |
Titulek | Re: Levné přitvrzení zadních tlumičů |
Bravo !
Je vidět, že ani v tomto nepřívětivém počasí nezahálíš a ladíš svůj vůz k technické dokonalosti hraničící s futuristickou budoucností. Zároveň nás utvrzuješ s příbuzenskýmí vztahy se strýčkem Skrblíkem a dědem Molierem. Neboť je všeobecně známo - Harpagon je nesmrtelná postava lakomce, který kvůli penězům dokáže podstoupit snad vše, dokonce i okrádat svoje vlastní děti ...
Jinak postup péro - guma - ... - matka - je jistě správný. V tom počasí se nic jiného než houpat nedá, teď když to ztvrdlo. A navíc. Za ty prachy....
———
Datum | 14.05.2010 |
---|---|
Vložil | Mirek |
Titulek | Re: Levné přitvrzení zadních tlumičů |
Ahoj, prosím Tě co tam máš za pružiny ??? Já mám spíš opačný problém..... zdá se mi ten zadek hrozně tvrdý.....cítím každý hrbol na silnici. Už jsem taky přemýšlel o zkrácení pružin.
———
Datum | 13.04.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Tachoment |
Ahoj Kaipanisti, jelikož už mám taky objednanou stavebnici K14 (tímto zdravím do Smržovky), tak momentálně z dlouhé chvíle zatím řeším blbiny a jedna z nich je palubní přístroje. Jelikož se mi hrubě nezamlouvají ty původní, chci se zeptat jaké alternativy tachometru jsou k dispozici. Ostatních přístrojů je všude hafo, ale tacháče až zas tak ne (tedy kromě motocyklových), a ještě u nich není popsaný způsob napojení, předpokládám ale, že to na původní Favoriťácký náhon to asi nebude ukazovat co by mělo. Jak jste řešili vy tuhle záležitost (tedy pokud ji někdo řešil)? Nějaký odkaz na e-shop by byl super.
No a další designová otázka, kde je k sehnání nějaké pěkné víčko nádrže? Osobně mám představu o šroubovacím hliníkovém (klidně bez zámku), ale zatím nevím.
Děkuji za inspiraci.
———
Datum | 13.04.2010 |
---|---|
Vložil | Jaryn |
Titulek | Re: Tachoment |
Ahoj Roberte. Víčko nádrže jsem řešil tuningové a mají ho od 15-20 stovek. Dnes jsem měl v ruce sparco a bylo úžasné a za 1875,- korun. Přístroje jsem dal ze škoda 120 s těma chromovejma rámečkama. Tak makej ať brzo jezdíš.
———
Datum | 13.04.2010 |
---|---|
Vložil | Šimi |
Titulek | Re: Tachoment |
Ahoj,víčko nádrže jsem koupil SPARCO,dá se objednat se zámkem,nebo bez a maj v nabídce chromované,hliníkové,leštěný hliník a v různých barvách.Zadej do vyhledávače víčko nádrže-Sparco.Tachometr jsem montoval motocyklový.Vše je v jednom budíku,mám ho před volantem,tudíž stále na očích,digitální a sdružuje rychlost,otáčkoměr,palivoměr,hodiny,maximální dosaženou rychlost,čas jízdy,stopky,nastavení upozornění maximálních otáček motoru atd.To vše elektronicky ovládané a za pouhých 3.600,-Kč.S českym návodem.
———
Datum | 13.04.2010 |
---|---|
Vložil | Šimi |
Titulek | Re: Re: Tachoment |
Ten budík najdeš na www.bikerscrown.cz a má označení Acewell ACE 2853AF a je voděodolný.Jsme tři,kdo je máme už namontovaný.
———
Datum | 14.04.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Re: Tachoment |
Byla by někde k vidění fotka, jak to vypadá na autě? Nebo na můj mail robert.pastuszek(zavináč)seznam.cz
———
Datum | 13.04.2010 |
---|---|
Vložil | Luboš |
Titulek | Re: Tachoment |
Pošli mi na email info@aquaservis.cz svůj a já ti pošlu pár fotek budíků a víčka.
———
Datum | 14.04.2010 |
---|---|
Vložil | Lopatěv |
Titulek | Re: Tachoment |
Jestli jsi fajnšmekr, tak se koukni sem:
https://www.classicinstruments.com/
a tady je českej dovozce:
https://www.autum.cz/klasicke-pristroje-pro-veterany.php
Je to pěkný, ale ty ceny....
———
Datum | 14.04.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Re: Tachoment |
No to je žrádlo, ceny tu sice nejsou ale dovedu si to představit :-)
———
Datum | 14.04.2010 |
---|---|
Vložil | Robert Pastuszek |
Titulek | Re: Tachoment |
Pánové, díky za reakce. K těm tachometrům, jak je obvykle řešen náhon? Nebo jsou všechny elektronicky odečtem z otáček kola či jiným přepočtem?
Jinak ohledně víčka jsem včera našel docela zajímavý odkaz, dokonce je mám pár km od baráku www.b3tuning.com, třeba Vám to taky pomůže.
———
Datum | 14.04.2010 |
---|---|
Vložil | Čert |
Titulek | Re: Tachoment |
Gratuluji ke správné volbě hračky pro chlapy :) já řešil budíkama VDO i s elektronickým tachometrem ale jak píše Jaryn budíky ze 120 jsou taky super a vyjdou o hodně levněji. Přidávám odkaz na hotovou palubku:
https://ged09.rajce.idnes.cz/kaipan_12_04_09/#P1020255.JPG
Kai Čert