POTŘEBUJETE PORADIT ?

NEVÍTE SI RADY ?

NAPIŠTE NÁM O TOM A MY VÁM PORADÍME.

 

Diskusní téma: Technická podpora

Datum
Vložil
Titulek

Re: 57-mička

Ahoj Zapo,
tak tohle je docela dobrá otázka. Pokud budeš mít v K57 výkon 150-180 koní tak by vše mělo podle slov pana továrníka vydržet, ale pokud budeš šroubovat výkon nahoru tak musíš počítat s tím, že v garáží budeš mít připravenou kopici náhradních dílu. Já když jsem měl výkon cca 200 koní tak vše drželo a nebyl problém, ale na sezónu 2009 jsem motor posunul na 251koní, 390 krouťák a konec sezóny skončil netěsností převodovky a prasklou hřídelí na předloze. Neříkám, že to bylo jen tím výkonem, ale vliv to na to asi mělo. Po různých debatách s členy sevenclubu jsem udělal nové uložení převodovky. Chystám se jít s výkonem na cca 300koní a krouťák přes 400 a uvidíme co bude dál. Diferenciál jsem měl samosvorný s převodem 3,92 a auto bylo jako raketa. Jestli chceš mužeš se stavit na srazech Sevenclubu nebo Kaipanclubu a nad autama promluvit přímo s pilotama těchto skvělých strojů.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: 57-mička

Všem moc děkuju za odpověď! chystáme se s bratrem 57-mičku koupit tak odpovědi hodně pomohli. Nikde sem nenašel jestli má Kaipan samosvor a přišla by mi škoda, kdyby nešel namontovat. V práci máme Superba s motorem 1.8t upraveným pouze chipem na cca 190ps a stejný chip jsem chtěl i do Kaipanu, protože je odzkoušený mnoha km a vím, že tenhle motor to vydrží, jen jsem nevěděl co na to Kaipan.
Ještě jednou díky moc všem a doufám že Kaipan bude brzy.

Datum
Vložil
Titulek

Lopatěv

Zdravím kluci, nemáte někdo prosím kontakt na Lopatěva? Nejlépe mail nebo teleon prosím, chtěl bych od něj nějaké díly co prodává v bazárku . . . Díky, pište na zeletik@seznam.cz

Datum
Vložil
Titulek

Re: Lopatěv

603 279 017
Už toho dost odvezl Kája, ale ozvi se.

Datum
Vložil
Titulek

Maximálka?

Zdravím Kaipanisti, chtěl bych se zeptat jaký máte zkušenosti s maximální rychlostí ? Kolik to je schopno dát s vaším výkonem ?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Maximálka?

Tak to je různé a dáno postupem času.
První myšlenka byla jízda s větrem ve vlasech a kochání se okolím. Taky dát možnost ostatním se vynadívat na tyto auta. Tak to je určitě pod 90 a nesmíme zapomenout na naše zákony a hlavně naši pracovitost a preciznost, to jest stav našich silnic. Něco jako na chopperu, vychutnat si to - to byl základ.
A je to i příjemné pro posádku, pokud neprší a není protivítr. Pak je lepší, jak jsme zjistili, trochu přidat, pokud nemáme střechu a nechceme čekat na jedince, kteří ji natahují při první přeháňce.

Dále je jízda svižnější, asi jak se běžně jezdí v denním provozu, s vyjimkou důchodců, některých absolventek autoškol a tuningářů s kšiltovkou, prázdnou lebkou a mokrým ŘP.

Dále existuje "bouchnutí sazí ", týkající se pravidelně 3-5 členů ale jde většinou o kratší část cesty. Ostatní se občas přidají i když někteří značně pokulhávají. Roli zde pak hraje spotřeba, váha posádky a pravidlo "Šťastného návratu", dnes se tomu říká: "Nemyslíš- zaplatíš! "

Vyjímku tvoří naše závody na letišti a závody ve sprintech na jiných srazech. Např. na webu sraz Milovice z října 09 jsou i tabulky k nahlédnutí.

A pokud jde o tu maximálku, myslím že to je na dálnici něco přes 180 s motorem Favorit č 2 a snad kolem 200 s motorem Fabia. Ale po úpravách co proběhly tuto zimu, budou někteří z nás zase zcela jinde. Jaro ukáže......

Datum
Vložil
Titulek

dotaz - přebarvení pásů

Neslyšel jste někdo, že by se daly přebarvit nějak pásy ? Změna z červené na černou ? Slyšel jsem že to jde, někdo tvrdí že ne . Myslím si, jsou z polyesteru / PES / tak to asi nepůjde. Díky za info.

Datum
Vložil
Titulek

Re: dotaz - přebarvení pásů

Jirko myslím,že to nejde a bál bych se i obarvování oblečení. kup si nové. Ted jsem prodával ty moje černé a za oba jsem chtěl 1000,-.

Datum
Vložil
Titulek

kaipan 57

Dobrý den mam technicku otazku ohladom KAIPANU 57 udajne sa montuje motor z OCTVIE ale ma to zadný náhon, nasiel som ties foto na strankach studentcar.cz ktorý spolupracovali s kaipanom na stvbe tohto modelu a maju tam motor vložený pozdlž NIE priečne zaujimlo by ma aku použivaju prevodovku udajne je to ford siera ale asi tam bude aj nejaky špecialny medzikus vie niekto nieco o tom?

Datum
Vložil
Titulek

Re: kaipan 57

Ahoj Martine,
v Kaipanu 57 je motor Škoda-Audi 1,8 turbo spojený přes speciální mezikus s převodovkou z Fordu Sierra 2i. Tento mezikus je součástí stavebnice, více najdeš na www.kaipan.cz.

Datum
Vložil
Titulek

Lakování

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, na kolik zhruba vyjde celkové lakování, popřípadě můžete doporučit nějakou lakovnu? Děkuji

Datum
Vložil
Titulek

Re: Lakování

Lakování je jedna z nejdůležitějších a nejdražších věcí.Musí se dodržet technologický postup na lakování plastů a laminátů.Ceny jsou různé, záleží kdo jaké má kontakty, já jsem platil 32.000,- Kč.Ostatní členové klubu platili od 15 do 40 tisíc.Lak a kola dělají auto, proto je to třeba pečlivě zvážit.
Kai,kai,...a brzy na viděnou na nějakém srazu.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Lakování

Je to tak.
Pozor na to, je to plast a velké díly.
Předem se mi tomu nechtělo věřit ale sám mám na kapotě 8 (!) vrstev plniče. Vypadalo to jak vrstevnice na mapě. Pod metalízu to je ale potřeba připravit důkladně, ta nic neschová. Pokud chceš doporučit lakovnu, měl bys uvést odkud jsi. Osobně doporučuji jakoukoli lakovnu s vlastní pecí, tam by to mělo dopadnout dobře. A netlačit na termín.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Lakování

Metalízu nechci, plánuju černou bez metalízy a dva žlutý pruhy . . . za ty bude asi příplatek, jsem z Třebíče (Vysočina) ale pro pořádnej lak si klidně zajedu někam dál.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Lakování

Znám dobrého lakýrníka kousek od Pelhřimova, který mi dělal moje auto a právě teď dělá auto mému kamarádovi. Cenu má kolem 20 tis.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: Re: Lakování

supr, a auto se lakuje i zevnitř ??? to asi ne, že ? mohl bych nějaký www, nebo kontakt na něj ? kdyžtak na zeletik@seznam.cz, Díky

Datum
Vložil
Titulek

Re: Lakování

Je to tak.
Pozor na to, je to plast a velké díly.
Předem se mi tomu nechtělo věřit ale sám mám na kapotě 8 (!) vrstev plniče. Vypadalo to jak vrstevnice na mapě. Pod metalízu to je ale potřeba připravit důkladně, ta nic neschová. Pokud chceš doporučit lakovnu, měl bys uvést odkud jsi. Osobně doporučuji jakoukoli lakovnu s vlastní pecí, tam by to mělo dopadnout dobře. A netlačit na termín.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Lakování

Na tu pec pozor. V žádném případě bych nedoporučoval vypalovat lak v peci. Chce to vabrat lakýrníka který to umí i s lamináty a ne jen s plechem.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Lakování

No nevím s tou pecí jak by se tam měl strkat laminát, ale já jsem v peci nebyl a měl jsem lak komplet za 12000,- A myslím si že není špatnej. viz fota jaryn.

Datum
Vložil
Titulek

převodovka

Sháním střeva do celkové krátké převodovky. Poraďte.
Luboš

Datum
Vložil
Titulek

Re: převodovka

To dohodneme v Herlíkovicích.
Kai Šimi

Datum
Vložil
Titulek

Budíky

Přátelé nenarazil jste někdo na přídavné budíky aby měli černé ciferníky a tmavě modrý podsvit jako u Golfa ? Nevíte jestli jsou vždycky k tomu i čidla, nebo se to objednává nějak zvlášť ?

Datum
Vložil
Titulek

Re: Budíky

Něco jsem našel,poslal jsem ti mail.Tak na to mrkni.
Kai,kai.

Datum
Vložil
Titulek

Strecha

Dobry den vsichni,
chci se zeptat, nemate nekdo zkusenosti se strechou a prednim oknem z patnactky? Nesla by dat na ctrnactku? Uvazuju o koupi 14, ale ta strecha by se fakt hodila...
Diky vsem za nazor

Datum
Vložil
Titulek

Re: Strecha

Kaipan 14 má shodnou karoserii jako Kaipan 15.Není proto problém nasadit sklo z patnáctky.V galerii jsou téměř všechny auta čtrnáctky a dost majitelů už má velké okno.
Kai.kai Šimi

<< 34 | 35 | 36 | 37 | 38 >>

Vyhledávání

KAIPAN FOREVER